Blogger Widgets

2013. január 15., kedd

Will levele Tessának a CP-ből


Ez a levél néhány CP könyvhöz volt extra, a regényben nincs benne.
Megjegyzés: Na jó, ez nem életem legjobb fordítása, szóval aki teheti, inkább angolul olvassa. :D


Tess, Tess, Tessa!

Volt már valaha valami, ami gyönyörűbben hangzott, mint a te neved? Attól, hogy hangosan kimondom, a szívem úgy harangozik, mint egy harang.  Furcsa ezt elképzelni, nem igaz - egy szívet harangozni -, de amikor megérintesz, az pontosan ilyen: mintha a szívem a mellkasomban harangozna, és a hangja végigborzongatja az ereimet, és szilánkokra hasítja a csontjaimat az öröm. 

Miért írtam ezeket a szavakat ebbe a könyvbe? Miattad. Te tanítottál meg szeretni ezt a könyvet, amikor megvetettem azt. Amikor másodszor olvastam, nyílt elmével és szívvel, a legteljesebb bánatot és irigységet éreztem Sydney Carton iránt. Igen, Sydney iránt, mert habár nem remélhette, hogy a nő, akit szeretett, viszont szereti, ő legalább beszélhetett neki a szerelméről. Ő legalább tehetett valamit, hogy bizonyítsa a szenvedélyét, még ha ez a halál is volt.

Én is a halált választottam volna, ha lett volna esélyem, hogy elmondhassam neked az igazságot, Tessa, ha biztos lehettem volna benne, hogy az a saját halálom. És ezért irigyeltem Sydney-t, mert ő szabad volt. 

És most végül én is szabad vagyok, és végre elmondhatok neked mindent, amit a szívemben érzek, anélkül, hogy félnem kellene, hogy veszélybe sodorlak.

Nem a lelkem utolsó álma vagy. 

Te vagy az első álma, az egyetlen álma, amit képtelen voltam nem álmodni. Te vagy a lelkem első álma, remélem, ebből az álomból jön majd az összes többi, egy egész életre.

Végre reménnyel:

Will Herondale


És még egy verzió:


15 megjegyzés:

  1. Kirázott a hideg, amikor olvastam... :/ Will <3

    VálaszTörlés
  2. Will ♥ Istenem :'(

    VálaszTörlés
  3. Ezt a levelet nem tudom elégszer elolvasni <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedvelem Jemet, meg minden, de Will... Egyszerűen nem lehet mit mondani.:( ♥

    VálaszTörlés
  5. Van a világon igazság??
    A Herondale-k engem mindig megsiratnak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. will egyszerűen nagyon nagyon..... o nem is tudok mit mondani egyszerüen remek egy költő veszett el benne irigylem tessat bar szeretem benne jemet is de will.az igazi

      Törlés
    2. Imàdom Willt,Jemet demég Jessamint is

      Törlés
  6. Ez....ez csodálatos..:')

    VálaszTörlés
  7. Egyébként ez a levél benne van a Hercegnőben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom. Végül belekerült. És szerencsére egy mérföldekkel jobb fordítást is kaptunk Gergőtől. :D

      Törlés
  8. Ez a levél.. lehet én vagyok csak ilyen érzelgős de elsírtam magam rajta !! <3 Szeretem Jemet meg minden de Willt meg egyszerűen imádom !!

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó olyan szépeket tud írni

    VálaszTörlés
  10. Nem véletlenül Will a kedvencem :') ♥

    VálaszTörlés
  11. Amúgy nektek is feltűnt, hogy megemlítik az Elveszett lelkek városában is ezt a könyvet. Jace valahogy megörökölte, mert ezt írták:
    "Valaki hosszú ajánlást írt bele tollal, de a tinta már szinte olvashatatlanná halványult. Azért Clary még ki tudta venni az aláírást: Végre reménnyel telve: William Herondale."

    VálaszTörlés
  12. a hercegnőben hol van ez a levél?

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets