Blogger Widgets

2013. január 16., szerda

Clockwork Princess hangoskönyv - Megvan az olvasó!

Sziasztok!

Ahogy már a címben is olvashattátok, megvan, hogy melyik színész olvashatja majd fel a Clockwork Princesst, azaz kinek a hangján hallgathatjuk majd a hangoskönyvet.

A rossz hír, hogy a szerencsés nem Ed Westwick lesz, aki már Cassie két könyvét is felolvasta.

A jó hír, hogy egy másik fiatal, feltörekvő színész a szerencsés:


Danielt a The Nine Lives of Chloe King (de jó sorozat is volt, fáj érte a szívem) és a Teen Wolf című sorozatból vagy a Halhatatlanok filmből ismerhetitek.

Cassie a következőt nyilatkozta a dologról a Hollywood Crushnak:

"A The Mortal Instruments film castingja kapcsán a casting directorral végigbeszéltünk talán minden fiatal színészt Hollywoodban. Daniel Sharman épp befejezte a Halhatatlanokat, és emlékszem, beszélgettünk róla, mint olyan színészről, aki ígéretes és óriási tehetség. Amikor kerestünk valakit, aki felolvassa a Clockwork Princess hangoskönyvet, rá gondoltam, mert olyannak tűnt, aki képes megragadni a történetmesélésnek azon részeit, amelyek sebezhetőséget igényelnek, ahogyan azokat is, amelyek az akciók megragadását."

3 megjegyzés:

  1. Az említett sorozatokat imádtam, remekül alakított, igazad van, tényleg sokra viheti még. Én Ednek drukkoltam, de ám legyen :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki! :) A Teen Wolf-ban nagyon szerettem! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szerettem a Teen Wolfban,örülök :))

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets