Blogger Widgets

2013. január 16., szerda

Új szavazás az oldalon

Sziasztok!

A mai posztoknak hála felmerült bennem egy kérdés, és gondoltam, megszavaztatom, mi legyen. 

Tehát, ma elég sok szó esett arról a családfáról, ami majd a CP2 első kiadásához lesz ajándék, és ami majd összeköti a TID és a TMI szereplőit. De ugye tudjuk, hogy ez erősen spoileres lesz, és Cassie szerint összezavaró is. 

Én szinte biztos vagyok benne, hogy a könyv megjelenése utána napokon belül fent lesz az interneten a családfa, és a magam részéről valószínűleg ha akarom sem fogom tudni megkerülni, hogy lássam. 

Viszont ti dönthettek. Szeretnétek, hogy feltegyem a családfát az oldalra? És ha igen, mikor? Rögtön, amint felkerül? Néhány héttel az angol megjelenés után, amikor aki akarta, már olvashatta angolul? Vagy csak a magyar megjelenés után?

Nos, döntsetek ti!

Szavazás az oldalsó sávban!

KIEGÉSZÍTÉS!!!

Történt egy kis baki. A harmadik lehetőségből kimaradt egy szó: magyar

Tehát a harmadik pontban az a lényeg, hogy a magyar megjelenés után. 

4 megjegyzés:

  1. Nekem mindegy, hogy mikor rakod fel, viszont én pl nem szeretem elolvasni a spoileres részeket (biztos vannak így még sokan), de csak magyarul tudom elolvasni a könyvet, és a családfát csak az után szeretném megnézni, miután elolvastam a könyvet. Ezért lehetne az, hogy valahogy úgy rakd fel, hogy aki nem szeretné, az ne lássa meg egyből az egészet? Mondjuk kicsinyítve berakni, hogy ne látszanak a nevek, és akkor azon át tudok úgy tekerni, hogy ne lássak meg semmi fontosat, vagy ilyesmi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen olyan formában gondoltam feltenni, ami nem ugrik rögtön mindenki arcába, hogy véletlenül se lehessen nem észrevenni. :)

      Törlés
    2. Köszi! :) Ez esetben nekem mindegy. :D Mióta ipari mennyiségben olvasok, megtanultam immúnis lenni a spoilerekre, olyan halállazán tekerek át rajtuk olvasás nélkül, mintha ott se lennének. :D

      Törlés
  2. Egyetértek fummine-el! Én tuti, hogy megnézem! De azért tudom, hogy mások nem szeretik a spoilert szóval rájuk is tekintettel kell lenni :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets