Blogger Widgets

2013. december 21., szombat

Kérdezz-Felelek Jamie-vel


Sziasztok!

Volt annak idején egy Q&A Jamie-vel, de sajnos nekem nem volt időm lefordítani. Éva volt olyan tündér és lefordította nekünk. Köszönjük! Íme:


Hogyan kezdted a színészkedést?
Az édesanyámon keresztül bemutattak egy West End musical sztárnak, de utána dolgoznom is kellett!

Milyen tipped van azoknak, akik színészek szeretnének lenni?
Ne adjátok fel. Felkészüléssel és gyakorlással megelőzhető a gyenge teljesítmény.

Mi a legjobb dolog abban amit csinálsz?
Utazás, új emberek megismerése, és hajtom magam hogy jobb legyek.

Hány éve kezdted a karriered és nehéz volt elindulni?
Hét éve és nagyon nehéz. Rengeteg elutasítással találkoztam.

Mi a legrosszabb abban, hogy színész vagy?
Távol vagyok a családomtól és a barátaimtól.

Mi a legnagyobb álmod?
Ejha! Csak folytatni a munkát és élni! Az elég álomszerű lenne!

Hogyan reagálsz, hogy ha valaki kritizál?
Korábban negatívan reagáltam – mostanság lesöpröm magamról. Muszáj.

Hol volt az a pont, ahol világossá vált, hogy színészkedni akarsz?
Születésem óta! Kicsit őrülten hangzik, de nagyon igaz.

Milyen előnyökkel jár, hogy híres vagy?
Hogy képes vagyok arra, hogy ráirányítsam a figyelmet olyan témákra, amelyek mellett én is szenvedélyesen kiállok.

A rajongók felnéznek rád, érzel miatta nyomást?
Felelősnek érzem magam bizonyos rajongókért, de azt soha nem mondtam, hogy példakép vagyok.

Mi volt az eddigi kedvenc szereped?
11/12 a The Prisoner-ben – eljutottam Afrikába!

Aktívabban foglalkozol majd a zenei karriereddel a közeljövőben?
Igen – hétvégén jön több infó.

Mik a hasonlóságok és eltérések közted és Jace között?
Hasonlóságok: esztétikai hasonlóságok. Eltérések: nem vagyok fél-angyal. Én teljes mértékben angyal vagyok!

Mi volt a legjobb élményed ebben az évben?
Hazajönni a négy hónapos turné után. Határozottan ez.

Van olyan film, amin mindig sírsz?
NAGYON SOK! De ha választanom kellene egyet, az E.T. lenne az.

Zavar az állandó rajongói figyelem?
Észre sem veszem – különbség van a rajongói és a média figyelem között.

Mik a terveid Halloweenra?
Beöltözni. Puncsot készíteni. Piát önteni a puncsba. Táncolni. Aludni!

Hogyan néz ki a jövőd?
Homályosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets