Blogger Widgets

2013. május 19., vasárnap

Magyar Intézet kerestetik!


Sziasztok!

Még várni akartam vele néhány órát, de mivel ilyen lelkesek vagytok, kiírom most! :D

Cassie az interjúban azt írta, hogy van magyarországi Intézet, de még nem tudja, pontosan hol.

Nos, arra gondoltam, mi magyar Árnyvadászok adhatnánk neki néhány tippet!

Tudjuk, hogy az Intézetet elvileg mondén szemek nem látják, de Cassie maga is meglévő épületekről mintázta az Intézeteket, szóval nyugodtan példálózhatunk neki híres és kevésbé híres magyar épületekkel!

Tehát a feladat a következő:
Írjátok meg, ti hová, melyik városba tennétek a magyar Intézetet, és pontosan melyik épületet választanátok a helyének! A választott város nevét és hozzá az épületről a képet (és természetesen az épület nevét is) küldjétek el nekem e-mailben a mihoczym@freemail.hu címre! Ha van kedvetek írhattok rövid indoklást is, hogy miért tartjátok alkalmasnak a várost vagy az épületet!

A javaslatokat össze fogom/fogjuk gyűjteni, és készítünk belőlük egy afféle kisokost, amit majd elküldök Cassie-nek a születésnapjára!
Sokat gondolkoztam, mit adhatnánk neki a szülinapjára, amit sose felejt el, és ez szerintem ilyen lenne!
(Igen, van ajándékötletem arra is, ha esetleg kis hazánkba látogat! :D)

Cassie szülinapja július 27-én van, de mivel ezeket a javaslatokat még össze is kell szerkeszteni, le kell fordítani melléjük a szöveget, ezért a határidő: július 14. vasárnap éjfél

A helyszínek kiválasztásakor vegyétek figyelembe a következőket:

  • Az Intézetek régi épületek, már csak azért is, mert nem igazán szokták őket költöztetni őket.
  • Érdemes lehet figyelembe venni, hogy nem rossz, ha valamiféle csomóponton vagy csomóponthoz közel van az épület, mivel az Árnyvadászainknak közlekedni is kell, és gyorsan el kell tudniuk jutni A pontból B pontba.
  • Tudjuk, hogy a szomszéd országok közül Ausztriában biztosan van Intézet, Bécsben. Érdemes arra is odafigyelni, hogy ezekkel a közeli Intézetekkel minden bizonnyal tartották a kapcsolatot. A bécsivel valószínűleg szoros is volt a kapcsolat, a két ország történelme miatt. 
  • Szintén történelmi okokból érdemes arra is figyelni, hogy az adott város történelme indokolja-e, hogy Intézet legyen ott. (Pl. én tatabányai vagyok, de bármennyire szeretnék is egy itteni intézetet, hiába vagyunk most viszonylag nagy város, 100 éve itt még nem is volt város, csak falvak.)
  • Méret! Ne válasszatok kis épületet, hiszen az Intézetek méretüket tekintve meglehetősen nagyon, hogy ha a szükség úgy kívánja, sok Árnyvadászt el tudjanak szállásolni. Emellett az Intézetek rendelkeznek könyvtárral, edzőszobával stb. 
A JAVASLATOKAT EMAILBEN VÁROM, SAJNOS AZOKAT, AMELYEK KOMMENTBEN JÖNNEK NEM TUDOM ELFOGADNI!


Például:
Gödöllő - Gödöllői kastély

(esetleg indoklás, hogy miért)

Csak kreatívan! ;)

És igen, ha esetleg valakinek több ötlete van, akkor több javaslatot is küldhet!

Lesz még hasonló játék a magyar Árnyvadászokkal kapcsolatban még a jövőben is! Csak mondom. :P

19 megjegyzés:

  1. Szegeden a Fogadalmi templom, csak mert szegedi vagyok :p

    http://pctrs.network.hu/clubpicture/1/1/_/szegedfogadalmitemplom_110164_53566.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez gyönyörű! ♥ ..engem megnyert..egyenlőre ;) :D

      Törlés
  2. Három oldal elég indoklás? :D E-mailba elküldve :)

    VálaszTörlés
  3. Helló! Hát nekem nagyon tetszik ez a játék xD! Az a Szegedi Templom gyönyörű! Szerintem ott simán elélnek az Árnyvadászok! :D

    Üdv Dani

    VálaszTörlés
  4. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/K%C5%91szeg_-_Jurisics_Castle.jpg/250px-K%C5%91szeg_-_Jurisics_Castle.jpg

    Kőszegi vár, közel van Bécs, és busz is jár át oda =)

    VálaszTörlés
  5. Bár nem templom, vagy kastély, ezért nem tudom, hogy kvalifikál-e, de nekem is van jelöltem: az ELTE BTK campus. Azon belül is talán az A épület - http://konyvtar.elte.hu/sites/default/files/eltebtk.jpg
    Hatalmas tér, kisebb termek hálószobáknak, könyvtár, nagyobb termek összejövetelekhez. Ha pedig ez kicsi lenne, akkor nagyobb tanácskozásokhoz tudom ajánlani a Gólyavárat, a maga 450 fős befogadóképességével:
    http://conferenceofunity.com/wp-content/uploads/2010/02/Helyszin_kerettel.jpg
    Mindez a fővárosban, tömegközlekedéshez közel - M2 Astoria, M3 Kálvin tér, 47/49-es villamos, a Duna part kb. 10 perc gyalog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, ismerem mindkettőt. Nekem is voltak ott óráim. És valószínűleg még lesznek is. :D
      Mindenesetre kérlek, emailben küldd el, mert azokat tudom magamnak lementeni!
      mihoczym@freemail.hu

      Köszi!

      Deszy

      Törlés
    2. :) Nekem főleg az R-ben vannak óráim, de abban nincs semmi varázslat :P Viszont ezeken a helyeken is megfordulok :)
      Oké, mindjárt küldöm :)

      Törlés
  6. Ja, és ha már könyvtár :) (bár ez nem az A épületben van):
    http://konyvtar.elte.hu/sites/default/files/seaslibrary_2.jpg

    VálaszTörlés
  7. http://www.gikof.hu/gyor-varoshaza.jpg
    A győri városháza? Az sincs olyan messze Bécstől. Sopron még jobb lenne, de ott még nem találtam eléggé "intézetes" épületet. :)

    VálaszTörlés
  8. http://www.sopronikirandulas.hu/kepek/sopron/szent_orsolya_templom_es_rendhaz/szent_orsolya-templom_es_rendhaz.jpg

    Na a soproni is megvan :) Az Orsolya templom a hozzá tartozó rendházzal és iskolaépülettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Légyszi emailben! A kommenteket nem tudom elfogadni, mert nem tudom őket lementeni!

      Törlés
  9. Háát. Nekem régi nagy szerelmem ez a kastély is:
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Schossberger-kast%C3%A9ly_(Tura)

    Ha nagyon közlekedtető hely kellene, ami jobbára elhagyott, történelme hosszú és csakúgy az épületé is, akkor viszont ezt választanám:
    http://www.kastelyok-utazas.hu/Lap.php?cId=574&kId=574
    Nagykovácsi Pest közvetlen szomszédja, Német nemzetiségűekkel is rendelkezik, valamint hely története 1840-es évekig nyúlik vissza. Jelenleg lakatlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Emailben! Így nem tudom elfogadni.

      Törlés
    2. Szió! Azóta már ment. Miután küldtem nekem is feltűnt. :DDD

      Törlés
  10. http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://bdsz.hu/wp-content/uploads/2012/09/00_szent_mihaly-templom.jpg&imgrefurl=http://bdsz.hu/szent-mihaly-bucsu-sopronban/&h=901&w=603&sz=77&tbnid=25bqifFkvxZ-bM:&tbnh=90&tbnw=60&prev=/search%3Fq%3Dszent%2Bmih%25C3%25A1ly%2Btemplom%2Bsopron%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=szent+mih%C3%A1ly+templom+sopron&usg=__7l8VhZEjzJ2KAiBL9yJE2pDDThU=&docid=EEGeoOLTFRl4KM&hl=hu&sa=X&ei=4UCbUZ-VCoOr4AS-04HgCw&sqi=2&ved=0CC4Q9QEwAA&dur=1320

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Szerintem a kastélyok, várak igen jó ötletek, már csak azért is mert Magyarország történetében ezek voltak a biztos pontok. Na meg a templomok. Meg a vár az olyan európai, olyan misztikus az amerikaiak szemével. Esetleg egy várak közötti titkos alagútrendszert is el tudnák képzelni.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets