Blogger Widgets

2013. május 21., kedd

City of Angels


Sziasztok!

Volt róla szó, hogy nem kizárt, hogy a 30 Seconds To Mars együttes is szerepelhet a Csontváros film zenéi között. A pletyka azzal kezdődött, hogy a film hivatalos Twitter oldala elkezdte követni a zenekar frontemberét, Jared Letot, ami azért volt gyanús, mivel csak nagy showműsorokat és hírportálokat, néhány rajongói oldalt és a film készítőit követik. Márpedig Jared Leto egyik kategóriába sem esik bele... hacsak nem készítenek filmzenét a Csontvároshoz.

Nem sokkal később kiderült, hogy az együttes új számának címe City of Angels (Angyalok Városa), ami ismét gyanús volt.

Clarynek hála megkaptuk a linket a dalhoz, íme:




A dalszöveg:

There was truth
There was consequence
Against you, weep defense
Then there's me, I'm seventeen
Looking for a fight

All my life
I was never there
Just a ghost
Running scared
Here our dreams are made
The one

Lost in the city of angels
Died in the comfort of strangers, I...
Found myself in the fire burned hills
In the land of a billion lights

Bought my fate straight from hell
A second sighy is paid of wealth
For a mother
A brother
And me

The silver of the lake at night
The hills of Hollywood on fire
A boulevard of hope and dreams
Streets made of desite

Lost in the city of angels
Died in the comfort of strangers, I...
Found myself in the fire burned hills
In the land of a billion lights

I found myself in the fire burned hills
In the land of a billion lights

Angels

Angels

I am home
Home
Home
Home

Lost in the city of angels
Died in the comfort of strangers, I...
Found myself in the fire burned hills
In the land of a billion lights

One life
One love left
One life
One love left
One life
One love left
One life
One love left

The city of angels


Véleményem szerint nagyon-nagyon jó választás lenne a filmhez! Mit gondoltok?

6 megjegyzés:

  1. A szövege jó, de én a zenével nem vagyok megbékülve. És ezt egy olyan ember mondja, aki fanatikusa volt a 30 seconds to mars-nak. Máig teli vagyok plakátolva velük, de ez az új album... csalódás :S kicsit másra számítottam, elveszett belőlük az élet, a pörgősség. De úgy is hallgatni fogom ahogy ismerem maga, csak számomra hiányzik a régi együttes :D ( aki meghallgatja a régi számaikat, az érti mire célzok :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem igazából tetszik, hogy nem olyan erőszakosan fülembe nyúlós, ordítós, hanem inkább populáris, kicsit nyugodtabb az egész... Nyilván ízlés kérdése, de nekem bejön.
      (Ismerem a régi számaikat is.)

      Törlés
    2. Imádom a rock zenét. Azon belül pedig nagyon sok mindent. Az alter, indie vonal a kedvencem, de a keményebb, sőt a pop-rock hangzású dalokat is szeretem. Így evidens, hogy ez a szám is bejön és jöhet a filmzenei albumra :) Meg a stáblista alá, ismerve a mai filmkészítőeket... a film betétdalát általában oda teszik :D

      Törlés
  2. Wow! nem semmi szám lett! Elég keveset hallgattam 30 seconds-öt, de amiket hallgattam, azokat szeretem. Azonban ha ez tényleg a filmhez készült, akkor szerintem hangulatában pont megfelelő... :)

    VálaszTörlés
  3. tizenhet? Clary nem a tizenhatot tolti a konyvben?

    VálaszTörlés
  4. Elvileg a filmben kicsit idősebbek...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets