Blogger Widgets

2013. május 19., vasárnap

Változások márpedig lesznek


Sziasztok!

Nos, ez a videó nem kapcsolódik közvetlenül a Csontvároshoz. Én magam nagy Hollywood Hírügynökség rajongó vagyok, most már elég régóta, és amikor ezt a részt megláttam, rögtön tudtam, hogy meg fogom osztani a videót itt, az oldalon is.

Rengeteg kommentet kapok azzal kapcsolatban, hogy ezt meg ezt meg ezt megváltoztatták a filmben, a könyvhöz képest. Olyan apróságokkal kapcsolatban is, hogy milyen színű a szereplők szeme, egészen odáig, hogy mit keres a portál az Intézetben.

Abban kétségtelenül megállapodhatunk, hogy az eddigi előzetes és részletek, nyilatkozatok, helyszíni beszámolók alapján biztosak lehetünk benne, hogy igen, lesznek változtatások a filmben. Clary nem répavörös, Jace szemének színe kérdéses, a szereplők idősebbek, mint a könyvben, Valentine külseje teljesen más, Raphael kimaradt a történetből, a Pandemoniumban nem külön helyiségben ölik meg a kékhajú démont, a Falánk démont nem Clary, hanem Jace öli meg az elején, a Dumort Hotelben ott van Izzy és Alec is, Jocelyn valamiért a teste fölött lebeg, és még sorolhatnám valószínűleg...

Viszont változtatásokra szükség van, még akkor is, ha ezt a könyv olvasói számára nehéz elfogadni. Mert ha mindent úgy csinálnának meg, ahogy a könyvben történik, akkor egyrészt egy nagyon hosszú, több órás film lenne az eredmény, másrészt bizony a két műfaj tulajdonságaiból adódóan egyáltalán nem biztos, hogy jó film lenne az eredmény. Sokszor ami jól működik papíron, a vásznon már annyira nem. 

Mindenesetre a Hollywood Hírügynökség mostani videójában erről is szó van az elején, és gondoltam, mindannyiunk okulására lehet, ha már most elkezdünk foglalkozni a témával, hogy kellően felkészüljünk arra, hogy lesznek változtatások.


5 megjegyzés:

  1. Eddig nem találkoztam még ezzel a Hollywood Hírügynökség, de most könnyesre zakatoltam magam rajta. :D Én mindig a Harry Potter filmeken akadtam ki, meg a Gyűrűk urában is voltak szerintem teljességgel fölösleges és indokolatlannak tűnő változtatások, majd most a Csontvárosnál jobban figyelek.
    Ui: még csak pár napja találtam az oldaladra, de most már naponta többször visszanézek, és mindig akad új csemege. Hatalmas gratula, remek az oldalad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Jaj, pedig Gergőnek nagyon jó videói vannak! Ha már említetted, a Harry Potterről is van neki! ;) És ha igazán könnyesre akarod röhögni magad, javaslom megnézni a Twilight kritikáit! Gyilkosak! :D
      Nagyon örülök, hogy így tetszik az oldal! Igyekszem vele! :)) És akkor várlak vissza még sokszor! ;)

      Pussz:
      Deszy

      Törlés
    2. Na majd megnézem őket, ha távol lesz a család és nem akarnak beutalni valahova látván nem kapok levegőt. (Kivéve, ha addigra megtaláljuk a magyar Intézetet :D ) Én amúgy csak most kezdtem el bepótolni ezt az egészet, most végeztem a Csontváros olvasásával. Mire kijön a film végzek az összes magyar résszel. :) A humorára nagyon rákaptam, Team Jace természetesen, de a nyelvezete érdekes, főleg a könyv elején, ott könnyebben letettem. A vége fele viszont már javában ment a "könyvdiéta", csak akkor álltam fel mellőle amikor már nagyon muszáj volt. :)
      Amúgy egyedül szerkeszted az oldalt? Facebookkal, Twitterrel, mindennel együtt? Ha igen, akkor pláne emelem kalapom, ez irdatlan sok meló, de mi, akik olvassuk, nagyon hálásak vagyunk minden új infóért, csak hogy tudd :)

      Törlés
    3. Szia!

      Igen, a Csontváros eleje még engem sem szippantott be annyira. Sokalltam a leírást, kicsit bonyolult volt az egész világ... De a barátnőm miatt tovább olvastam, és hát, nyilván szerelem lett a vége! :D
      Igen, az oldalt egyedül szerkesztem: a blogot, a Facebook oldalt, a Tumblr oldalt, a Twittert és a Pinterestet is. És valóban elég sok meló van vele, de szeretem. Csak a fordításokból sokallok be néha egy kicsit. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets