Blogger Widgets

2013. május 20., hétfő

Jace és Harry találkozása


Sziasztok!

Ezt a szerintem elképesztően vicces, és hát hol máshol találtam, mint Tumblr-en. De muszáj megosztanom, úgyhogy lefordítottam nektek. Jace és Harry Potter találkoznak.

  • Harry: Árva vagyok.
  • Jace: Ahogy én is. 
  • Harry: Van egy furcsa sebhelyem. Villám alakú.
  • Jace: Komolyan, az enyém egy csillag. 
  • Harry: A barátnőm vörös. 
  • Jace: Ahogy az enyém is. 
  • Harry: NOS, én harcoltam egy háborúban!
  • Jace: Nagy dolog, én is. 
  • Harry: Az utazásom során, hogy megmentsem a világot, utamba került egy hatalommal rendelkező tükör, egy mágikus kehely és egy legendás karddal harcoltam. Ezt übereld!
  • Jace: Nem semmi, én is, a végzet ereklyéinek hívják őket, és az én sorozatom ezekre alapszik. 
  • Harry: AZ ÉN SOROZATOMBAN VANNAK VÉRFARKASOK ÉS HÁTBORZONGATÓ, CSUKLYÁS EMBEREK!
  • Jace: *a körmét nézegeti* Aha, azok nálunk is vannak. Meg még vámpírok is.
  • Harry: Két legjobb barátom van, egy fiú és egy lány.
  • Jace: Dettó, az enyémek a testvéreim.
  • Harry: Össze voltam kötve a sorozatom főgonoszával!
  • Jace: Ugyanez. A barátnőm pszichopata bátyjával.
  • Harry: Volt tanárod, aki gonosz volt, de tulajdonképpen törődött veled?
  • Jace: Igen, hiányzik Hodge.
  • Harry: Van meleg varázslótok? *győzedelmesen vigyorog*
  • Jace: Ő inkább a szabad biszexuális boszorkánymester kifejezést részesíti előnybe, de igen. A parabataiommal randizik.
  • Harry: Utállak.
  • Jace: Ezt sokszor megkapom. *önelégülten mosolyog*

13 megjegyzés:

  1. Szegény kis Harry, Jace-szel szemben semmi esélye :D

    VálaszTörlés
  2. Sajnos, ebből a párbeszédből egyértelműen kivehető, hogy Clare mennyi minden ötletet lopott (na jó, ha szépen akarok fogalmazni "kölcsönvett") a Harry Potter világából. És azért én erre mondjuk nem lennék ennyire büszke, és ez inkább sajnálatos, mint vicces.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló eljátszható lenne a HP és a Gyűrűk ura között is... Kétségtelen, hogy sokat merített a HP-ből, de nem gondolnám, hogy ez olyan szégyellnivaló, Rowling maga is megtette...

      Törlés
    2. Szerintem egyáltalán nem gáz ,mert nem feltűnő dolgokat lopott, csak merített ötletet. Hp volt a kedvence és akkor egyértelmű hogy abból merít ötletet. Bárki ha ír az ő története mindig hasonló lesz a kedvenc sztorijához. (pl nekem a csodaország sztorija tetszik, és az én történetem amit magamnak írogatok is hasonlón alapszik).
      A lényeg nekem is nem véletlenül lett a kedvencem a Harry Potter és a Végzet Ereklyéi könyvek :D

      Törlés
  3. A HP-ban ki meleg? (Harry: Van meleg varázslótok? *győzedelmesen vigyorog*) Egyébként nagyon nagy ez a párbeszéd. :D Köszi, hogy lefordítottad! :)

    VálaszTörlés
  4. ez egyik fél számára sem győzelem! :D
    Inkább egy kemény döntetlen! ;) :'DD <3

    VálaszTörlés
  5. hihi jó ez a párbeszéd XD
    tényleg dumbledore meleg ?? barátnőm említette, de azt mondta szerinte vicc XD miből derült ki ? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rowling nyilatkozatokból. Mindenesetre aki ismeri a Grindelwald sztorit, Dumbledore szerelmes volt Grindelwaldba.
      http://www.youtube.com/watch?v=-IEsdqN4jGg
      http://www.youtube.com/watch?v=ps338g6MCqQ

      Törlés
    2. fuh ez nagyon dúrva :D nem baj, csak meglepett, köszi a választ :D

      Törlés
    3. Koooomoooly? :OOO Jajj, ezen megdöbbentem rendesen, de hát nem tudok angolul, szóval a Rowling-nyilatkozatokat sem olvasom.

      Törlés
  6. Uramisten! Ez kész! Betegre röhögtem magam. Jace <3<3<3<3<3
    Mina

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets