Blogger Widgets

2013. május 21., kedd

Képregény a két Cassie-től


Sziasztok!

Kaptunk egy rövid képregény Cassandra Jeantől, aminek a szövegét Cassie írta, azaz teljesen canon.
A történet arról szól, hogyan mondta el Valentine Sebastiannek, hogy hol van az édesanyja.





- Visszajön valaha az édesanyám?
- Nem Jonathan. Ő soha nem jön vissza.
- Meghalt? A halál azt jelenti, hogy soha nem jön vissza.
- Nem, nem halt meg.


- Akkor miért ment el?
- Miattad. Mert van benned valami rossz.
- Meg tudsz javítani?


- Semmivel sem érheted el, hogy szeressen, Jonathan. Csak én szeretlek téged. Csak vagyok képes szeretni egy szörnyeteget, érted?
- Igen.

7 megjegyzés:

  1. Fúúúúúúúúj ,de utálom Valentine-t! -.- Rohadjon meg!

    VálaszTörlés
  2. Vicces, de Valentine még mindig egy a kedvenc negatív sszereplőim közül :D

    VálaszTörlés
  3. Szegény J. Már tudom, miért lett ilyen eszement állat... Szerintem normális is lehetett volna, ha az apja nem neveli szörnyetegnek...

    VálaszTörlés
  4. Szegény J. Már tudom, miért lett ilyen eszement állat... Szerintem normális is lehetett volna, ha az apja nem neveli szörnyetegnek...

    VálaszTörlés
  5. Ez szomorú :( Szegény!

    VálaszTörlés
  6. Hát én ezen majdnem elbőgtem magam. O.O Olyan nyűűű *.* Megölelgetném a kis Jonathant. De közben Valentine-t is szeretem, bár azt hiszem, ebben nagyban közrejátszanak a mai események. :D

    VálaszTörlés
  7. Óóóó.. Úgy felemeltem volna a kicsi J-t és csak ölelgettem volna és babusgattam volna, hogy apunak nincs igaza... kezdem sajnálni egy kicsit... mert ugyan nem lehet kordában tartani a démon énjét, de legalább nem lenne ennyire pszichopata...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets