Blogger Widgets

2013. március 8., péntek

Napló Lilytől - 3. rész

Az első párizsi divathetes showm... Hihetetlen látványos és felejthetetlen. Kate (második a sorban) visszatérésének nagyszerű érzés volt, hogy a szemtanúja lehettem.
Belefutottam az egyik kedvenc nőmbe a divatvilágból, Amy Astley-be. Imádom!
A show után bevásárolni mentünk a gyönyörű Rue Saint-Honoré-n. Amikor Párizsban...
Életem egyik legemlékezetesebb pillanata: belefutottam Karlba a Collette-ben és beszélgettünk. Az egész évemet szebbé tette!
Ettem pár macaroont a kedvenc helyemről, Ladurée-ből. Nekik vannak a legtökéletesebb édességeik a világon!
Párizsi divatkiállítás—argggh! Szörnyek a divatban! Crazy couture.
Lily à Paris! Ennek így kellett lennie.
A Louvre éjjel... Tiszta varázslat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets