Blogger Widgets

2013. március 9., szombat

Cassie forgatási naplója 2.

Sziasztok!

Megérkezett Cassie forgatási naplójának második része. Itt olvashatjátok az eredetit.


Második nap: Kedd

A produkciónak van egy külön szállítási osztálya, ami azt jelenti, hogy vannak sofőrök, akik összeszednek mindenkit, és elviszik őket oda, ahová kell. Az én sofőröm neve Gus, és már sok híres embert furikázott. Szörnyű történeteket mesél, amíg teljesen ledöbbent, de aztán biztosít, hogy a Csontváros szereplőgárdája nagyon kedves.
Video Village-be megyek, ahol a monitorok azt mutatják, amit éppen forgatnak. Jamie és Lily épp egy jelenetet forgatnak CCH Pounderrel, aki Madame Dorotheát játssza.




A rendezőasszisztens körbevezet. Megépítették a teljes Csontvárost, és minden csont különböző. Ott akarok lakni. Megmutatja, hogy ha a Csontváros közepére mész és kiabálsz, olyan, mintha mikrofonba beszélnél. Semmi technológia, semmi elektromosság, csak akusztika. Addig kiabáltam, amíg Harald rám nem szólt, hogy hagyjam abba. Imádom az angyalokat, amik mindenhol ott vannak. Katie a Mundie Momstól és én az egyik előtt pózolunk:



A kedvenc helyszínem a könyvtár. Pontosan olyan könyvtár, amilyet mindig is akartam, bár talán valamivel több a kard. Pontosan lemásolták a démonok leírását is, bár talán ez nem fog látszódni a képernyőn, de imádom a részleteket.
Végre találkoztam Robbie-val, aki elképesztően tud ölelni. Adtam neki egyet Simon pólói közül, a „Nyilvánvalóan hoztam néhány rossz döntést” feliratosat. Ő pedig szomorúan azt mondta: „Ez igaz, hoztam rossz döntéseket, de nem gondoltam, hogy ez ilyen nyilvánvaló.” És végre összefutottam Pajesz Pasival. Az életem már teljes!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets