Blogger Widgets

2013. március 5., kedd

Jemnek van rokona

Sziasztok!

Felmerült már többször a kérdés, hogy Jemnek biztosan lesz gyereke, mert ugyebár Emma, a TDA főszereplője Carstairs. Már akkor mondtam mindenkinek, hogy persze lehetséges, hogy közvetlen leszármazottja Jemnek, de nem biztos. Attól, hogy Jem árva, még lehetnek más Carstairsek a világban. Na, most előkerült egy régebbi Cassie posztból a bizonyíték:


Sarah [Rees Brennan]: Jemnek vannak rokonai?
Én: Igen. Az anyjának volt és az apjának van egy fivére, de mind Kínában vannak, és ez neki nem volt biztonságos. Szóval, Anglia. 
Sarah: Milyen szomorú!
Én: Végül is a nagybátyja Idrisbe költözik, és érte küldet, de addigra Jem már letelepedett és "nem hagyhatom el a parabataiom, bocsi."
Sarah: Elképzelem Horace nagybácsit, ahogy Angliába jön, hogy meggyőzze Jemet.
Én: Horace?
Sarah: Miért ne Horace?
Én: És akkor szegény Horace megbotránkozott, hogy az ő drága unokaöccse egy olyan parabatait választott, aki tántorog a részegségtől az Intézet körül és lehet, hogy szifiliszes. 
Sarah: "Biztos, hogy találnál jobbat, édes fiam, ez teljesen őrült."
Én: De Jem meg: "Nem, lehet, hogy őrültebb, mint egy rakás sündisznó, de minket nem lehet elválasztani." És Horace elszomorodik. "Utálom, amikor beleszaladnak ezekbe a parabatai kapcsolatba" - mondja. 
Sarah: És akkor parádéztatja egy sort Gabriel Lightwoodot. "Nézd, még mindig meggondolhatod magad, James, itt egy még szabad példány!"
Én: Ez megmagyarázná, miért utálja Gabriel annyira Willt. Semmi köze a testvéréhez. Csak az elutasítás.

2 megjegyzés:

  1. Így már érthető az egész, csak ezt valahogy a könyvekbe is bele kellett volna írni... mert onnan nem derül ki és szegény olvasó (vagyis én) abban a hitben élt, hogy Jem-nek nincsenek rokonai... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem írta. De azt se, hogy nincs neki, szóval...

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets