Blogger Widgets

2013. március 9., szombat

Clockwork Princess fejezetcímek

Sziasztok!

Itt vannak a Clockwork Princess fejezetcímei. Igyekeztem őket legjobb tudásom szerint lefordítani, nehezebb volt, mint gondoltam. xD Angolul jobbak, és reméljük (és tudjuk), hogy Kamper Gergely ügyesebb lesz. :D

Prologue - Prológus
1) A Dreadful Row - Egy félelmetes veszekedés
2) The Conqueror Worm - A hódító féreg
3) To the Last Hour - Az utolsó órához
4) To Be Wise and Love - Bölcsnek lenni és szeretni
5) A Heart Divided - Egy szétválasztott szív
6) Let Darkness - Jöjjön a sötétség
7) Dare to Wish - Merni kívánni
8) That Fire of Fire - A tűznek a tüze
9) Graven in Metal - Fémbe vésve
10) Like Water Upon Sand - Mint a víz a homokon
11) Fearful of the Night - Az éj ijesztősége
12) Ghosts on the Road - Szellemek az úton
13) The Mind Has Mountains - Az elmének hegyei vannak (Ööö, tudom, hogy ez hülyén hangzik, de idézet egy versből, szóval...)
14) Parabatai
15) Stars, Hide Your Fires* - Csillagok, rejtsétek el tüzetek
*A lot of people think this is a Mumford and Sons reference, but they’re actually referencing Macbeth: “Stars, hide your fires/let not light see my black and deep desires.” - Sok ember azt gondolja, hogy ez egy Mumford és Fiai utalás, de igazából Macbeth: "Csillagok, rejtsétek el tüzetek/Ne hagyjátok, hogy a fény lássa fekete és mély vágyaim." (Nem kerestem ki, ez az én fordításom, bocsi. xD)
16) Only Noble to be Good - Csak a nemes lehet jó
17) To Lie and Burn - Hazudni és égni
18) The Infernal Devices - A pokoli szerkezetek
19) Burning Gold - Égő arany
20) Thunder in the Trumpet - Vihar a paradicsomban (Ez igazából fogalmam sincs, hogy tényleg ezt jelenti-e vagy valami ilyesmit. Szó szerint Mennydörgés a trombitában, de szerintem ez valami kifejezés lehet. Ha valaki esetleg tudja, írja meg! Köszönöm. :D)
21) Than Any Evil - Mint bármelyik gonosz
22) The Measure of Love - A szerelem mértéke (Öhm, igazából ez lehet szeretet is, nem tudjuk, hogy a szerelemre vonatkozik vagy Jem és Will kapcsolatára esetleg... Vagy mindkettőre.)
Epilogue: Present Day. - Epilógus: Napjainkban


És akkor néhány gondolatom a fejezetcímekkel kapcsolatban: NEEEEEE!
Imádom, hogy van egy fejezet A pokoli szerkezetek címmel. Tetszik az utolsó fejezet címe. A legtöbb sajnos nem sok jót ígér: a nemesség és a jóság összekapcsolása nekem rögtön az önfeláldozást juttatja eszembe, és a Hazudni és égni sem hangzik jól. A bölcsnek lenni és szeretni, majd ezután az Egy szétválasztott szív szerintem a meghiúsult (könyörgöm!) esküvőre vonatkozik, majd ezután a sötétség arra, hogy Jem rosszabbul lesz. A Merni kívánni pedig arra, hogy felmerül valamilyen megoldás, amivel meg lehet gyógyítani Jemet és Will és Tessa reménykednek. Szellemek az úton - Emlékeztek arra a képre, amit Cassandra Jean rajzolt és egy CP2 jelenet volt, ahogyan Will lovagol? Na, szerintem ez lesz az a rész. És gyanítom, hogy Will elindul a gyógyszerért, és a saját múltja szellemeire vonatkozik a fejezetcím, azokkal találkozik az úton. A Parabatai fejezetcímtől kicsit félek... Égő arany? Hát, nem tehetek róla, nekem az jutott eszembe, hogy az Árnyvadászok aranyszínű ruhát viselnek az esküvőkön. Mi van, ha Tessa vállalja, hogy hozzámegy a Magiszterhez cserébe valamiért? És erre vonatkozik a dolog? 
Na jó, az én fejemben már kész összeesküvés elmélet van, mit gondoltok ti?

10 megjegyzés:

  1. Én azt gondolom, hogy végem van! Nem bírom idegekkel! :D

    VálaszTörlés
  2. engem legjobban az epilógus érdekel:DD mármint hogy ezt most vegyük annak hogy pl tessa szerepel a mortal intrumentsben vagy simán a princess lezárása?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessa szerepel a TMI-ban, ezt már tudjuk. :)

      Törlés
    2. igen azt tudom:) csak úgy értettem hogy arra a jelenre gondol vagy másik lehet-e:D

      Törlés
  3. Engem is aggaszt a Parabatai fejezetcím. A sok drámai és nehezen kigondolt cím helyett mindig az egyszavasok keltették fel leginkább a figyelmemet... Ez meg ráadásul sejtjük miről szólhat.

    VálaszTörlés
  4. Én is itt drukkolok, hogy a szétválasztott szív tényleg a meghiúsult esküvőt jelentse. de sajnos még mindig úgy érzem, hogy Henry és Will meg fognak halni. Lehet Tessa több mint 100 évig gyászolja Willt azért van az üvegvárosban fehérben aztán bumm reinkarnáció. Jó ez így már hülyeség :D

    VálaszTörlés
  5. Basszus, most ülök itt és sokkban vagyok! Ááá mi ez már? Én MOST AZONNAL olvasni akarom!!!!!

    VálaszTörlés
  6. dettó ugyan ezt !!! Áááááááááááááááááááááááááááááá !!!!!!!!!!!!! Hogy lehet ezt tovább kibírni ??? Nekem MOST kell a könyv !!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets