Blogger Widgets

2013. március 8., péntek

A CP2 egy Két város regénye újramesélés

Sziasztok!

Cassie válaszolt jó néhány kérdésre Tumblr-en, apránként hozom őket. Az első az, ami engem konkrétan sokkolt...

Csak egy kérdés, sokadszorra újraolvastam a Két város regényét, és minden alkalommal azóta, hogy olvastam a Clockwork Angelt/Prince-t, nem tudom nem észrevenni a rengeteg párhuzamot közöttük. Sydney Carton/Will, Charles Darnay és Jem hasonlók, Lucy hozzámegy Darnayhoz, amikor Carton szereti, az egész utolsó álom dolog, talán beképzelem, de még egy kis Jessamine-t is látok Madam Dafarge-ban. Szóval csak azt akartam kérdezni, hogy mennyire volt a fejedben, amikor a Pokoli szerkezeteket írtad?

Cassie válasza:
 A Két város regénye és a Szép remények a kedvenc Dickens könyveim, és a Clockwork Princesst a Két város regénye laza újramesélésének szántam.


Na jó, emberek, szerintem kezdhetünk félni, vagy reménykedni, hogy nagyon laza újramesélésről van szó, mert SPOILER a KÉT VÁROS REGÉNYÉVEL kapcsolatban!!! a Két város regényében Sydney Carton bizony meghal... SPOILER VÉGE


Egyébként azoknak mondom, akiket ezek után érdekel a Két város regénye, tervezzük együtt olvasni: http://www.facebook.com/events/133671976807112/

1 megjegyzés:

  1. Nem hiszem, hogy kétségbe kéne esni, mert van pár apróság ami lehet számít. Ilyen ez az utolsó álom dolog is. Sydney álma tényleg szomorú és tragikus, de amit olvashatunk Will levelében az nem az, pozitív és reményekkel teli. Eleve last dream helyett first dream szerepel és van még ezen kívül más is. Bár szerintem Will tényleg meghal a végén és Tessa ezért nem választ senkit a végén. De a reinkarnációról is gyakran esik szó, biztos nem véletlenül.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets