Blogger Widgets

2013. február 4., hétfő

Cassie Clary hajáról

Sziasztok!

Erre a kérdésre Cassie a Tumblr oldalán válaszolt, és Luca lefordította nekünk. Ezúton is köszönet érte! :))


Hogy érzel azzal kapcsolatban, hogy Clarynek nincs olyan tűzvörös haja - mint ahogy leírtad és ahogy én mindig elképzeltem - a filmben? Csak nem hiszem, hogy ugyanolyan lesz - Morgantheweird
Cassie válasza:
Nos, a filmeknek nem kell feltétlenül ugyanolyannak lenniük. A filmek csak értelmezések. Az, hogy az ő értelmezésük tetszik-e neked, azt úgy hiszem, nem tudhatod meg addig, még nincs itt a film.
Általában nem válaszolok a szereplők kinézetével kapcsolatos kérdésekre, mert 1) ez nem olyan, amit ellenőrizni tudok/amibe van beleszólásom 2) Én sem láttam több befejezett filmjelenetet, mint ti és fogalmam sincs róla, hogy vajon mit változtatnak meg az utómunkák során. Egyszerűen, nem tudok sokat mondani egy olyan filmről, amit még nem láttam, de az olyan dolgok, mint Clary haja (Nem, mintha ez nem lenne vörös, pontosabban a vörös egyik árnyalatáról beszélünk, szóval ez csak szőrszálhasogatás (Hee, szörnyű szójáték [angolul a szőr is hair])) nem fontosak nekem annyira, mint az, hogy hogyan ragadják meg Clary bátorságát, kiszolgáltatottságát és humorát.
Harry Potternek zöld szeme van a HP könyvekben: nagyon fontos zöld szemek, amelyek valamilyen módon fontosak a cselekményben, de Clary haja nem igazán. Daniel Radcliffe-nek nincsen zöld szeme az életben vagy a filmben, de nem hiszem, hogy ez akadályozza őt abban, hogy emberek generációinak Ő legyen Harry Potter. Legalábbis a Tumblr falam ezt mutatja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets