Blogger Widgets

2013. február 3., vasárnap

Árnyvadász találkozó

Sziasztok!

Bizony, jól olvastátok! :D Bemásolnám, amit az egyik szervező írt:


FIGYELEM, FIGYELEM!!!!!!!!!!

Mindenki aki olvasta a Végzet ereklyéi sorozatot, és persze azok is akik eztán fogják olvasni figyelmezzenek most szavamra!!! :)

Rajongói találkozót szeretnénk szervezni, melyen lesznek meglepetések, ajándékok, játékok, és végül egy közös mozizással zárnánk az estét (csoportos kedvezmény!!!) :) Nos ha kedvet kaptatok akkor csatlakozzatok hozzánk, garantáltan nem bánjátok meg!! :) :)


Nos, igen. :D Az időpont még viszonylag távoli, de nem lehet elég korán elkezdeni a szervezést. :D

Bővebb információt az esemény Facebook oldalán találtok, és itt tudjátok visszaigazolni azt is, ha mennétek: http://www.facebook.com/events/125281197637500/?ref=22 

Szeretném még hangsúlyozni, hogy ezt a találkozót nem én szervezem, én is annyit tudok, mint ti, de nagyon izgatott vagyok és nagyon szeretnék ott lenni! :) Ha minden összejön, én nagy eséllyel megyek. :D 

Hogy vissza tudjátok igazolni, csatlakoznotok kell ehhez a Facebook csoporthoz: http://www.facebook.com/groups/tmihun/?notif_t=group_r2j

3 megjegyzés:

  1. Dolgozok aznap, és vidéki vagyok :'(

    VálaszTörlés
  2. ahhw..de sajnálom,h messze lakom Pest-től!!:S ._.

    VálaszTörlés
  3. Szintén vidéki, Baranya aljáról, a Dráva közelebb van mint Pécs! Pedig szívesen elmennék! ::(

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets