Blogger Widgets

2013. február 7., csütörtök

A TMI sorozat - Clace style

Sziasztok!

Hangsúlyoznám, hogy ezt nem én írtam, én csak fordítottam. :)
Mindenkit figyelmeztetnék, hogy egyrészt SPOILER, ha még nem olvastad az adott kötetet, tehát csak azt olvasd el, amelyik könyvet már olvastad is! 
Másrészt nyomokban káromkodást tartalmazhat.
Illetve a Mennyei tűz városához tartozót nem fordítottam le, így viccesebb. :D

  • Csontváros: Ó, wow! Találkoztam ezzel a lánnyal, szeretem és... ó, várjatok, a húgom. Kínos.
  • Hamuváros: A húgom vagy és én még mindig szeretlek. Team vérfertőzés.
  • Üvegváros: Még mindig testvérek vagyunk, és... Ó, várj! HURRÁ, MÁR NEM VAGYUNK ROKONOK!
  • Bukott angyalok városa: Szeretlek. De azt hiszem, meg is akarlak ölni. 
  • Elveszett lelkek városa: Szeretlek. De most épp a bátyád kis ribanca vagyok.
  • Mennyei tűz városa: YEAA-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. YOUR SEX IS ON FIREEEEEEEEEE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets