Blogger Widgets

2012. augusztus 5., vasárnap

Újabb lezárult szavazás

Sziasztok!

Lezárult a Harry Potteres szavazás. Be szerettem volna tenni a képet, mint a múltkor is, de sajnos nem tudom, mivel itt a hosszú válaszok miatt nem fér be egy képre... 

De leírom akkor az eredményt:

Összesen 91 szavazat érkezett. Ebből 56-an valljátok magatokat HP rajongónak (61%) és nincsen senki, aki még nem ismerné. Legalább valamelyik könyvet olvastátok vagy valamelyik filmet láttátok. 

És hogy ez miért fontos? Amikor kiírtam a szavazást, megígértem, hogy megmagyarázom.

Nos, ahogyan valószínűleg már tudjátok (ha máshonnan nem, erről az oldalról :P), Cassandra Clare nagy Harry Potter rajongó. Még egy 2900 oldalas HP fanfictionje is van.

Így tehát nem meglepő, ha azt mondom, a Harry Potter olvasmányélménye bizony rajta hagyta a nyomait az Árnyvadász történeteken is. Az ember szinte el sem hinné, hogy mennyi hasonlóság és párhuzam van a két történet között. 

És ez egy új rovatot jelent! Szeretem a gondokozósabb jellegű posztokat, amikben jobban benne vannak a saját gondolataim, mert azt gondolom, sok szempontból ez teszi egyedivé az oldalt. És mivel én magam óriási HP rajongó vagyok, reményeim szerint rendelkezem a témában annyi ismerettel, hogy prezentálni tudjam nektek ezt a bizonyos új rovatot, aminek a témája: Árnyvadász-Harry Potter párhuzamok. :D

Remélem, ti is kíváncsiak vagytok és érdekesnek fogjátok találni a cikkeket! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets