Blogger Widgets

2012. augusztus 7., kedd

Q&A - Clary 1.

Sziasztok!

Újabb Kérdezz-felelek, ezúttal Claryvel, szintén az Üvegváros utánról.


Clary, a shuojo vagy a shounen mangát szereted jobban?  Shounen

Kis segítség az olyan analfabétáknak, mint én:
http://hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3dzso
http://hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3nen


Bánod, hogy ott voltál a Pandemoniumban azon az éjszakán? Rossz időben rossz helyen? Nem, nem igazán. Úgy kellett lennie. 

Clary, feladnád Jace-t, hogy megmentsd Simont? Milyen értelemben? Szakítani vele? Azt... Azt hiszem. Igen. Hagynám-e meghalni? Nem. 

Melyik a kedvenc manga sorozatod? Magical Love Gentlemant kell mondanom.

Clary, hozzámennél Jace-hez, ha megkérne? Nem.

13 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy nem menne hozzá?:o xD
    ALap, hogy én is !:D

    Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, látom, hogy ez mindenki felkavart. Akkor annyit elmondok előre, hogy majd lesz még ilyen kérdés, és akkor megválaszolja, hogy talán 4-5 év múlva, de még fiatal.

      Törlés
  2. Én azonnal igent mondnék Jace-nek ha engem megkérne. És lenne rá esélyem mert egy kicsit hasonlítok Clary-re.

    Alice

    VálaszTörlés
  3. vááááá...naná h hozzámennék:D háát ennyire édes pasi nincs a világon. Jó mondjuk 16 évesen elgondolkoznék én is Clary helyében...de 18 évesen nem haboznék*-*

    VálaszTörlés
  4. egy élő (vagy akár halott) embert/démont/árnyvadászt/alvilágit mondjatok aki ne menne hozzá!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Simon nem menne hozzá :)))
      Ami meg engem illet, persze hogy hozzá mennék :)))

      Törlés
  5. Hát úgy látom én vagyok az első, aki azt mondja, nem menne hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi ???? O_o Te biztos nem olvastad a könyvet !!! Jace a világ legédesebb pasija !!!! Én barmikor ♡♥

      Törlés
    2. kicsit sablon már, hogy mindenki odavan Jace-ért, nem?
      vagy csak én gondolom így? xd

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets