Blogger Widgets

2012. augusztus 10., péntek

Parabatai

 


9 megjegyzés:

  1. Annyira imádom ezt a parabatai dolgot, és úgy örülök, hogy ennyit posztoltok róla! :)

    Nagyon szeretem az oldalt, érdekes, naprakész, és mindig vannak frissek - gratulálok hozzá! :)

    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon szeretem. Ezért is van ennyi. És ezért is írtam az első kifejtősebb posztot róla. :D Illetve mások is így lehetnek, hiszen a fanartokat nem én is csinálom. :)

      És nagyon szépen köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik! :D Örülök, hogy tetszik az oldal, és remélem, a jövőben is találsz olyan dolgokat, amik tetszenek! :D

      Pussz:
      Deszy

      Törlés
  2. segítség! mi ez a parabatai dolog? már anniyt láttam és nem tudom mi ez. XD pedig az összes könyvét olvastam (és imádom őket) Cassandrától, ami nálunk megjelent, de lehet, hogy elkerülte a figyelmem olvasás közben! XD pedig ismerős, esküszöm! XD help! :D köszi előre is! és csatlakoznom kell az előttem szólóhoz! IMÁDOM AZ ODLALT! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A parabatai egy nagyon szoros kötelék két ember, konkrétan két Árnyvadász között. Ahogy Alec vagy Jace fogalmaz, "közelebb állnak egymáshoz, mint a testvérek." De amúgy az oldalon erre is találsz részletes magyarázatot, itt: http://arnyvadaszvilag.blogspot.hu/2012/07/parabatai-kapcsolat.html?zx=b2d32fcbf198aaf4

      És nagyon örülök, hogy szereted az oldalt! :D

      Törlés
    2. Vááááááá most már értem! Köszönöm. :)

      Törlés
    3. Na, ennek nagyon örülök. :D És szívesen! :)

      Törlés
  3. mármint a az alsó 2-n jace és alec addig tiszta.Lehet ,hogy hülye kérdés de az első 2 képen kik vannak?

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets