Blogger Widgets

2012. augusztus 6., hétfő

Katt és húzd!

Sziasztok!

Nem tudom, ismeritek a Click & Drag nevű játékot, de ha nem, akkor elmagyarázom a lényegét. 
Adottak a lenti animációk. A képek fölött ott látod, hogy melyik kép mit fog eldönteni. Az ellenséged, a barátod, az első csókod stb. 
A Mozilla (és azt hiszem, a Google Chrome is) rendelkezik azzal a funkcióval, hogy lehet úgy képet másolni, hogy rákattintasz, nyomva tartod az egeret és húzod. Az animáció ebben az esetben mindig azt az állapotát mutatja, amilyen akkor volt, amikor rákattintottál.

Tehát a játék lényege ez. A hat felirat sorrendben az angolul nem tudóknak: a legjobb barátod, az első csókod, első szerelmed, ellenséged, gyilkosod, parabatai párod.
Tehát ragadd meg a képet és húzd! Amelyikhez ami kijön...

Az enyém példának okáért:

Legjobb barátod: Clary
Első csókod: Magnus
Első szerelmed: Luke
Ellenséged: Cica (Gondolom Church lesz, nem Miau Ce-Tung)
Gyilkosod: Jocelyn
Parabatai párod: Isabelle 

Jó szórakozást! ;)









31 megjegyzés:

  1. Háá ez nagyon jó pofa:DDD... imádom ezt az oldalt^.^ Csak így tovább:P

    Legjobb barátod: Isabelle
    Első csókod: Clary XDD
    Első szerelmed: Simon
    Ellenséged: Jocelyn
    Gyilkosod: Simon ( szép kis szerelem)
    Parabatai párod: macska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy tetszik. :D És elképesztően jól esik, hogy így szereted az oldalt. :D Köszi! :D:D

      Amúgy mindenkinek kijön valami vicces. Az első csók: Church-öt nem tudod túlszárnyalni, de azért Clary se kutya. XD

      És Simon esetében a szerelem és a gyilkosság még akár össze is függhet. Egy kósza harapás... xD

      Mondjuk azért az se semmi, hogy Church a parabatai párod. xD Szép kis banda jött össze! :D

      Pussz:
      Deszy

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik *_*

    Legjobb barátom: Jace
    Az első csókom: Simon
    Az első szerelmem: Isabelle
    Az ellenségem: a macska (hát... XD)
    A gyilkosom: Simon
    Parabatai párom: Isabelle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek is nagyon örülök. :D

      Úgy látom, Simonnal nem nagyon szabad kezdeni, mert annak halál lesz a vége. xD
      Amúgy azzal, hogy Church az ellenséged, még egész jól megúsztad. xD

      Törlés
    2. én a helyetekben nem becsülném le a parbatai társamat Church-öt:DDD

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszik az oldalad, minden nap többször is megnézem :))))

    Legjobb barátom: Jocelyn
    Az első csókom: Clary
    Az első szerelmem: Jace
    Az ellenségem: Simon
    Gyilkosom: Jocelyn xD
    Parabatai barátom: Alec

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lesz félni Jocelyntól. Engem is ő ölt meg. xD
      Bár a Clary csók neked is bejött. xD A Jace viszont jó pont. Nekem nem jött ki. :(

      Törlés
  4. Ez tök jó :D
    Legjobb barátom: Magnus
    Az első csókom: Alec (asszem kinyírnak xd)
    Az első szerelmem: Simon
    Az ellenségem: Isabelle
    Gyilkosom: a macska XD
    Parabatai párom: Jace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :D

      Hihi, a véres Church. Álmodban megtalál, és halálra karmol. XD

      Törlés
    2. Na igen, én tényleg kinyírlak Alecért.
      Bocsi. :)

      Törlés
  5. Legjobb barátod: Magnus (Kezdek nem hinni a fiú-lány barátságban xD)
    Első csókod: Luke
    Első szerelmed: Simon
    Ellenséged: Alec
    Gyilkosod: Luke
    Parabatai párod: Clary (Ezaz!)

    Valahogy megértem, hogy Alec az ellenségem xD Luke meg mehet a... xD Simon... :P
    Magnus (and Jem) <3 <3 <3

    Amúgy tényleg jó az oldal. Csak így tovább G.D.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is bakker. Első csók és gyilkos ugyanaz. Itt valami féltékenységi dolog lesz. xD

      És köszi, örülök, hogy tetszik! :D

      Törlés
    2. Én tudom is mi történt!
      Luke volt az első, akitől csókot kaptam, de aztán Simon megjelent és beleszerettem. És ez nem tetszett Luke-nak és ezért megölt. xD
      De aztán Magnus feltámasztott és vele kell élnem, amiért Alec az ellenségem lett. xD

      Törlés
  6. Úgy látom, mindenkinek érdekesebbnél érdekesebb dolgok jönnek ki. :D

    Legjobb barátod: Alec
    Az első csókod: a macska (ó, hogyaza... XD)
    Az első szerelmem: Isabelle
    Az ellenségem: a macska (ez egyre jobb)
    A gyilkosom: Simon
    Parabatai barátom: Isabelle

    Nekem is nagyon tetszik az oldal, csak így tovább! :) Igazán jó munkát végzel vele, és minden nap érdekesebbnél érdekesebb cikkekkel halmozol el minket.

    VálaszTörlés
  7. :DD Nekem tök jó jött ki
    A legjobb barátnő:Isabelle
    Első csók: Jace
    Első szerelem: Jace:)
    Ellenségem:Church
    a gyilkosom: szintén Church (kezdek félni:))
    Parabatai pár: Clary

    VálaszTörlés
  8. Legjobb barát: Magnus
    Első csók: Jocelyn (??)
    Első szerelem: a Macsek:)
    Ellenség: Luke
    Gyilkos: Jace
    Parabatai: Alec (ami kizárt dolog, mert ebben az esetben nem lehetek belé szerelmes.. :D)

    VálaszTörlés
  9. Áá, ez nagyon jó :)
    Legjobb barát - Luke
    Első csók - Alec
    Első szerelem - Simon
    Ellenség - Simon (félek)
    Gyilkos - Cica
    Parabatai - Cica (most akkor miért akar megölni? :/ )

    VálaszTörlés
  10. Legjobb barátod: Jocelyn
    Első csókod: Jace
    Első szerelmed: Magnus
    Ellenséged: Luke
    Gyilkosod: Jace
    Parabatai párod: Alec

    Na szép.. megkapom első csókom Jace-től, de utána meg kinyír... T_T

    VálaszTörlés
  11. Legjobb barátod:Church
    Első csókod:Alec :)
    Első szerelmed:Simon
    Ellenséged:Magnus
    Gyilkosod:Simon xD
    Parabati párod:Isabelle
    Ez tök vicces,megcsináltattam anyámmal is és hát kész volt tőle. xD Amúgy imádom az oldaladat és amikor megtudtam,hogy kik lesznek a szereplők persze én is mint a legtöbb ember fennhangon azt mondtam magamnak:Mégis,hogy gondolták,hogy Jamie jó Jace lehet?De aztán elgondolkodtam és azt mondtam,hogy adok egy esélyt Jamienak,hogy jól megformálja Jacet.A többi színésszel nincs gondom,Godfrey Gao-t egyenesen imádom :D ÉS tudom,hogy mindenki ezen van fennakadva de Lilly tényleg csinálhatna valamit a szemöldökével xD A lényeg,hogy nagyon várom már a filmet és csak így tovább az oldallal. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök neki, hogy tetszett, meg az oldal is. :D Látom, neked is bejött, hogy az első szerelmed öl meg. xD De majd a legjobb barátod, Church megvigasztal. Magnus meg okkal ellenség: Alec első csók. xD

      Jaj, Lily szemöldöke. XD Már én is kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz vele. De amúgy szerintem megmarad.

      Törlés
  12. Ez nagyon jó! xD El lehet tölteni vele az időt!

    Legjobb barátom: Simon
    Első csókod: Jace
    Első szerelmed: Isabelle..xD
    Ellenséged: Clary (valószínűleg Simon az oka :D)
    Gyilkosod: Isabelle (engem is meg akar ölni az első szerelmem xD)
    Parabatai párod: Alec <3

    Köszi ezt az oldalt és a sok érdekes infót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszik. Úgy látom, ez nagy siker. :D

      Amúgy meg jó lesz, ha az első szerelmektől tényleg félünk, mert nagyon vérszomjasak. xD

      És nagyon szívesen, örülök neki, hogy tetszik az oldal! :D

      Pussz:
      Deszy

      Törlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Hát, az enyém kész szerelmi drámára sikeredett, de attól még jobb:

    Best friend: Jace
    First kiss: Simon
    First love: Jocelyn
    Enemy: Jace
    Killer: Simon
    Parabatai: Isabelle

    Elgondolkodtam azon, hogy ebből mi is jönne ki és erre jutottam:
    lső pasim megint csak Simon, akit otthagyok Jocelynért. Jace a legjobb barátom, de azt nem tűrheti, hogy a csaja anyjával kavarok, miután a csaja legjobb barátjával smároltam. Így lesz a legjobb barátomból az ellenségem. Simon pedig azért akar kinyírni, mert elhagytam a volt szerelme és egyben legjobb barátja anyjáért, de Izzy mindenben mellettem áll, ugyanis erre valók a parabataik.
    Hát igen, elég nagy hülyeség, de pont az benne a jó :D

    Imádom az oldalt! Még több ilyet, ha van! Köszi :)

    VálaszTörlés
  15. Legjobb Barát: Churc XD :D
    Első csók: Jace! ;)
    Első szerelmed Jocelyn :'D
    Ellenséged: Jace o.o
    Gyilkosom: Alec
    Parabatai párom: Alec XD


    Hát ezt megszívtam! :D Jace elcsábít egy csókkal,hogy könnyebben a közelembe férkőzzön,és utána szíven szúrjon. Alec Parabatait-köt velem,utána meg megöl. Churc,a macska végig mellettem lesz hű társként,közben pedig meleg leszek Jocelyn miatt. XD Mily' szép történet. :'D

    És én is szintén imádom az oldalt,nagy rajongó vagyok! *-* ^^ Köszi szépen az infókat,és ezt a kis játékot. :D

    VálaszTörlés
  16. Legjobb barátom: Jace
    Első csók: Magnus
    Első szerelmed: Luke
    Ellenséged: Luke XD nemáááár x(
    Gyilkosom: Simon(mindig is utáltam a srácot :P)
    Parabatai párom: Alec XD
    És én még azt hittem, féltékeny lesz Magnus miatt...

    VálaszTörlés
  17. És ebből azt tudnám kihozni..... Magnus lesmárolt, amiért Alec megharagudott rá, de engem rám nem haragudott, és parabatai párom lesz. Ezek után szerelmes leszek Luke-ba, aki nem akar pedofil lenni, és amúgy is Jocelynt szereti, ezért minden áron el akar tenni láb alól. És mivel azzal, hogy a legjobb barátjának az anyjának a férjébe voltam szerelmes, Simon dühös lesz(vagy csak megint éheztették?) és megöl. De Jace mindenben mellettem áll, még ha a csajának az anyjának a férjébe is vagyok szerelmes! xD

    VálaszTörlés
  18. legjobb barátom: Jace
    első csókom: Jace
    első szerelmem: Simon
    ellenségem: Clary
    gyilkosom: Jocelyn
    parabatai párom: Jace
    ejha, ez furcsa... és vétettünk a törvény ellen :D

    VálaszTörlés
  19. Úgy szeretem ezt az oldalt! Ez pedig egy jó kis játék. Köszi Deszy!

    Legjobb barátom: Magnus
    Első csók: Jace
    Első szerelem: Alec
    Ellenségem: Cica
    Gyilkosom: Clary(tuti, hogy azért mert csókolóztam a pasijával)
    Parabatai párom: Isabelle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szereted az oldalt. ^_^ És nagyon szívesen! :))

      Törlés
  20. Legjobb barát: Magnus
    Első csók: Church (._.)
    Első szerelem: Clary
    Ellenségem: Alec
    Gyilkosom: Alec
    Parabataiom: Luke (?)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets