Blogger Widgets

2013. augusztus 3., szombat

Szavazzatok Magnusra!!! - Akár sokszor is!!!


Sziasztok!

Elkezdődött az Álompasi szavazás döntője, és igen! Magnus bejutott!

Tehát a párbaj:
Magnus vs. Cortez

A döntő párbajban nem az fog dönteni, hogy ki tud több embert toborozni vagy kinek van nagyobb rajongó tábora. Ebben a párbajban az dönt, hogy melyik karakter bír az elvetemültebb, vagy inkább leghűségesebb rajongó táborral. Ki az, akit jobban szeretnek a "hívei". Ezúttal NINCS SZAVAZÓ LIMIT! Nincs IP vagy cookie kizárás, vagy hasonlók. Addig nyomogathatjátok a szavazó gombot, amíg csak bírja az ujjatok (és a rendszerünk). 



9 megjegyzés:

  1. Haha, tudom hogy csak ideiglenes, de addig nyomkodtam a szavazatot Magnusra, míg megfordult az állás az ő javára. Kár hogy korábban ilyet nem lehetett, akkor Jace bent maradt volna :D

    VálaszTörlés
  2. Én is már egy órája nyomogatom xd ... de amint Magnus elkezdett vezetni jöttek az szjg-erek és, mint az őrültek felnoymták. Sajnálatos módon nem vagyunk annyian, mint ők :/ Sokkal többen olvasták azt a sorozatot, mint a TMI-t. A fészes oldaluknak is több, mint 40 000 rajongója van és ha azok nekiállnak egyszerre kattingatni...

    VálaszTörlés
  3. Egyre többen szavaznak Cortezre! Mutassuk meg hogy mi Árnyvadászok össze tudunk fogni hogy letoljuk idén őt a trónról. Szavazzatok minél többen :) jelenleg kb 5000 szavazattal vezet Cortez :s

    VálaszTörlés
  4. nemtudok szavazni! egyszerűen nemtalálom! pedig eddig ottvolt. ott a kampányszöveg...és?

    VálaszTörlés
  5. Csak így tovább. Jelenleg magasan vezetünk! Boldog vagyok! :-) És szerintem van esélyünk, mert a miénk egy nagyon össze- és kitartó csapat! Örülök, hogy ebbe a csapatba tartozom. Hajrá Magnus, mi egyetlen szabad, biszexuális boszorkánymesterünk! :-D

    VálaszTörlés
  6. Meg van az éjszakai programom :DXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem talán nem egész éjszaka, de minimum 11-ig. :-)

      Törlés
    2. Sajnos én vagyok olyan elvetemült, és én tényleg begörcsöltetem a kezem XDXD De megéri, ha Magnus győz *w*

      Törlés
    3. És mi ezért tisztelünk téged! :-D

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets