Blogger Widgets

2013. július 31., szerda

Keep Calm


Sziasztok!

Húú, olvastam a kommenteket, egy kissé eldurvult a helyzet az egész Álompasi szavazással kapcsolatban. 

Ebben a posztban most akkor szeretnék néhány dolgot tisztázni.

Először is, az Álompasi szavazás csak egy játék. Persze, élvezetes játék, és nyilván mindenki azt szeretné, ha olyasvalaki nyerne, akit szeret, de ettől még játék marad. Nem vérre megy, és senki sem fogja kevésbé szeretni Jace-t, csak azért, mert nem ő nyer. Vagy Willt. Vagy bárki mást. 

Pont azért, mert ez egy játék, nem kell vérre menő csatákat folytatni. Igen, én is hevesen kampányolok az Árnyvadászaim mellett, mert hozzám tartoznak, és nyilván nagyon szeretném, ha egyikük győzne. És igen, még akkor is mellettük kampányoltam, ha egyébként nagyon szerettem/szeretem az ellenfelet, és józan ésszel még lehet, hogy előrébb is soroltam volna őt a saját listámon, mint az aktuális Árnyvadászt, akivel párbajozott. 

A helyzet most kezdett igazán eldurvulni, a Jem vs. Cortez párbaj alatt, mert már mindenki ideges, amiért Cortez kiejtette Jace-t és Willt. Ez egy szerencsétlenül kijött sorsolás volt, biztos vagyok benne, hogy ha Jace és Will másik ágra kerül, a döntőig jutottak volna. Én is nagyon el voltam keseredve, amikor kiestek, és soha nem fogom elfelejteni azt az érzést, amikor megláttam, hogy kiestek. 

De ettől számomra ők még Álompasik, már az is nagyon eredmény, hogy 4 Cassandra Clare szereplő is bekerült a legjobb 16-ba, ezt semmilyen más sorozat nem mondhatja el magáról. Ráadásul Magnusunk személyében az egyetlen nem heteroszexuális szereplő is ott van, ami számomra külön öröm. Nagy eredményeket értünk el már így is, és büszkék lehetünk rájuk. 

És akkor most jön a nagy kinyilatkoztatás: szeretem Cortezt. Nem mondom, hogy nem vagyok mérges, amiért kiejtette Jace-t, majd Willt, mert az vagyok. De ebben a játékban a köz szava dönt, és a köz ezúttal így döntött. Cortez ettől még nem lesz gonosz, megmarad ugyanannak a cuki és menő srácnak, akiért sok részen keresztül csorgattuk a nyálunkat Renivel. (Már aki olvasta.) 

Szeretnék megkérni mindenkit, hogy ne ereszkedjünk le a kommentekben olyan szintre, ami nem méltó ehhez a játékhoz. Mert szeretném hangsúlyozni, ez játék. 

Mindenkinek más az ízlése, mindenki más könyvet olvasott, simán el tudom képzelni, hogy rengeteg SzJG rajongó nem is ismeri az Árnyvadászok világát, és anélkül szavazott Cortezre, hogy ismerte volna Jace-t vagy Willt. És sok Árnyvadász anélkül szavazott Jace-re és Willre, hogy egyáltalán bármit tudna Cortezről. Közben pedig lehet, hogy szeretné, ha ismerné, még talán jobban is, mint akire éppen most szavazott. 

Azok a fiúk, férfiak, akik bekerültek a TOP16-ba, mind okkal vannak ott. Vagy félelmetes módon cukik, vagy tenyérbemászóan idegesítőek vagy mindkettő. Olyan pasik, akik beindítják a fantáziánkat, a nyáltermelésünket és ölni tudnánk értük, ha a való életben megkaphatnánk őket. Én a magam részéről szinte mindenkit szeretek a TOP16-ból, akiket pedig nem, azokat nagy eséllyel azért nem, mert nem ismerem őket. 

Tartsuk szem előtt, hogy mindenkinek más az ízlése! Lehet, hogy valaki odavan Jem csodálatos dallamaiért, amelyeket a hegedűből elővarázsol, más meg inkább ska punk zenét hallgatna Corteztől. Ettől mi még nem leszünk egymás ellenségei, és ezért nem is szeretném, ha ez a csatározás folytatódna a kommentekben.

Még csak azt sem merem mondani, hogy győzzön a jobbik, mert ahogy már előbb is írtam, kinek mi a jobb? 

Én nyilvánvalóan azt mondom, szavazzatok Cassandra Clare szereplőire, nem is mondanék mást, mert mindegyiküknek ott van a helye a szívemben. Mi lenne, ha nem az Árnyvadász oldalt szerkeszteném? Nos, nem tudom. Lehet, hogy nem minden fordulóban lett volna ilyen egyértelmű a voksom. Elfogult vagyok. Mint ahogyan az SzJGerek is elfogultak Cortezzel szemben. 

És ez így is van rendjén. Hiszen a rajongótáborokban egészséges egy bizonyos fokú elvakultság, nem igaz? Tűzön-vízen át harcolok az Árnyvadászainkért, még akkor is, ha pasiként adott esetben lehet, hogy más jobban bejönne. 

De ettől még nem kezdek el más rajongókat ócsárolni, sőt, az ellenfelet sem. Nem mondtam egy rossz szót Foltra, Barronsra és a többiekre, akikkel az Árnyvadászok szembekerültek. És igen, Cortezre sem. Hogy miért? Mert jó pasik, emberek! Megérdemlik a maguk kis szavazatait mind. 

És hogy ki lesz a győztes? Majd eldől. Ha nem Árnyvadász, szomorú leszek, igen. De ettől ugyanannyira fogom imádni Jace-t és Willt és Jemet és Magnust, továbbmegyek Alecet, Simont, Henryt és a többieket, akik még csak be sem kerültek a TOP16-ba. És igen, Cortezt is. Még akkor is, ha az én Árnyvadászaimat ejtette ki. 

És büszkén fogok arra gondolni, hogy becsülettel vívtuk meg a csatáinkat, ahogyan Árnyvadászokhoz illik. Nem trágárkodva, nem a másikat szidalmazva... Mert én ilyen Álompasi szavazást szeretnék, és akkor, akármi lesz is a végeredmény, elégedett leszek. Ha győzünk, becsülettel merek majd örülni, és ha nem... Maximum majd arra gondolok, hogy jövőre akkor is Árnyvadász nyer majd. :D

Tehát most már tényleg zárom soraim, egy utolsó gondolattal:
Csak okosan, csak tisztességesen, csak ahogy egy igazi Árnyvadász is tenné!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Lehet, hogy valakinek furcsa lehet, hogy rögtön bólogatok, de 100%-ban igazad van!
    Üdv.:
    Liza

    VálaszTörlés
  2. Szia(sztok)
    Részemről bizonyos párbajoknál nem árvnyvadászok felé húzott a szivem, mert mondjuk az illetőt nem ismerem-MÉG!- és a másik pasit pedig igen, ezértőrá szavaztam, de ettől még ugyan úgy tisztelem, és valószínűleg szeretni is fogom azt az árnyvadászt is, csak én akit nem ismerek, arra -ugye- nem szavazok.Ettől függetlenül nagyon szurkolok minden árnyvadásznak, és más résztvevőnek is. Biztos, hogy mindegyik pasi álompasi valamilyen módon.Nem éri meg a pocskondiázást, pláne, hogy ettől nem lesz más a végeredmény, és lényegében ez tényleg egy játék.
    Tehát, győzzön, akinek győznie kell. :)

    Bocsi, ha túl hosszúra nyúlt vagy ilyesmi. :)

    Erathyana

    VálaszTörlés
  3. Szerintem teljesen igazad van,és én is ezen a véleményen vagyok végig. Imádom Cortezt,és olyan rossz volt látni,hogy a második kedvenc szereplőmmel került össze. Jó,én is kértem meg embereket,hogy szavazzanak,de örült módjára,mint ahogy azt mások tették :| És én is kinyilvánítottam a véleményemet a Cortez vs Jace örült veszekedő rajongói között.
    :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets