Blogger Widgets

2013. augusztus 1., csütörtök

100.000 + Új design


Sziasztok!

Ahogyan már a Facebook oldalon is kiírtam, újabb rekordot döntöttünk meg júliusban!

Az oldal életében először átléptük a havi 100.000 látogatást!


Az eddigi havi látogatási rekord 79.174 volt, ehhez képest ez a 111.519 látogatás valami elképesztő ugrás!
Ebben nyilván benne van az Álompasi szavazás is, illetve hogy közeledik a film és rengeteg hír érkezik.


Új design

A másik, amit már valószínűleg észre is vettetek, hogy kicsit változott az oldal designja. 


A legfeltűnőbb változás az új fejléc, amit Eszter készített nekünk. Szerintem gyönyörű lett, és külön öröm számomra, hogy megjelenik rajta az oldal neve! Ezzel együtt a háttér is változott, szintén Eszter munkája. :)

Fontos változás, hogy töröltem néhány dolgot az oldalsó menüsávból, és ezentúl valamivel kevesebb posztot láthattok majd a főoldalon, ezért mindenkit szeretnék megkérni, hogy használja a Blogarchívumot illetve a címkéket, mert átlagosan sokkal több posztunk van, mint a legtöbb rajongói oldalon, és tudom, hogy nehéz vele lépést tartani. 

És talán a legfeltűnőbb változás, hogy töröltem a visszaszámlálót. Rengeteg kérdést kaptam a háttérzajjal kapcsolatban, és szeretném leszögezni: nem én csináltam. A visszaszámláló már azóta kint volt, hogy létrejött az oldal, ez a hivatalos visszaszámláló, amit Cassie oldalán és a legtöbb rajongói oldalon is megtaláltok, és ami automatikusan változik, amikor újabb könyvre várunk. Annak idején még az Elveszett lelkek visszaszámláló volt, utána váltott a Clockwork Princessre, mostanában pedig a Bane krónikákat számolta vissza, persze a film mellett. Háttérzenéje valamikor az első Bane krónikák megjelenése után lett, és higgyétek el, kikapcsoltam volna, ha tudom. Nem akartam tőle megválni, de végül sajnos a rengeteg panasz miatt kénytelen voltam. A visszaszámlálót egy külön posztban ki fogom tenni, hogy ezután is el tudjátok érni, ha szeretnétek. 

Szóval a kritikákra reagálva a csilingelést, susogó hangot nem én csináltam. És valóban sok poszt látszik az oldalon - még mindig -, de nem szeretném ezek számát csökkenteni, mert a legtöbb rajongói oldallal és más bloggal ellentétben az Árnyvadász oldalon átlagosan legalább 10 poszt van naponta, mostanában ennél sokkal több, és nagyon nehéz lépést tartani a rengeteg poszttal, és tapasztalatból tudom, hogy nagyon kevesen használják a Blogarchívumot, és lapoznak vissza. Ezért már többször előfordult, hogy olyan híreket küldtek el nekem néhányan, amelyek mér 1-2 napja, vagy régebben fent voltak az oldalon. 

Én az oldal életében a legfontosabbnak azt tartom, hogy friss legyen, ez pedig sok napi poszttal jár, ezen nem szeretnék változtatni. Csak összehasonlításként mondom, az oldalon csak július hónapban 368 poszt született, sok más blogon egy egész évben nincs ennyi bejegyzés. Ilyen magas számok mellett nem lehet az oldalt úgy tartani, hogy a főoldalon 2-3, vagy akár 4-5 poszt látszódjon, mert tényleg követhetetlenné válna. 

Ezeken kívül semmi nincs/volt az oldalon, ami különös lenne. Nem repkednek angyalkák, nincs háttérzene. Van néhány olyan hasznos funkció, amire véleményem szerint szükség van, vagy egyszerűen csak tetszik - kurzor! -, és azt gondolom, szebbé és jobbá teszik az oldalt.

Ezek a dolgok (is) teszik azzá az oldalt, ami.

Ennyit szerettem volna a rekordról és az új designról! :))

5 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az új design! Szuper lett!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem is nagyon tetszik az új külső, és bár nem tudom, hogy korábban pontosan miért töltött be kegyetlen lassan a blog, ez most változott. :D Élmény volt úgy megnyitni, hogy nem fagyott le közben átlag kétszer. :) (Mondjuk lehet, hogy azt nálam okozta valami, de tök hülye vagyok ezekhez, szóval tényleg nem tudom. ^^")
    Azt meg még nem írtam, de minden elismerésem azért, ahogyan a blogot üzemelteted. Napi frissek, rengeteg információ mindenről, ráadásul ahogy nézem, ezek folyamatosan bővülnek, ami meg gondolom nem kis munkádba/munkátokba kerül, úgyhogy tényleg gratulálok. :) És persze köszönöm, mert jó néhány dolog van, amit nem is tudnék, ha nem látogatnám az oldalt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nope.. nálam is kegyetlen lassan töltött be, a görgetésről és navigálásról nem is beszélve. Lehet, hogy a visszaszámláló okozta vagy nem tudom, de hatalmas piros pont Deszynek. Végre talán elkezdek én is gyakrabban ide járni, most hogy nem várok vár órákat :)

      Törlés
  3. Először délután néztem meg az oldalt a Jem-es szavazás miatt, de akkor már nagyon tetszett a fejléc és most a háttér is. A kurzort imádom, a frissítések pedig kellenek. Jah és jó hogy nincs susogó hang, idegesített, hogy nem tudom honnan jön. Lassult is tőle a betöltés asszem.

    VálaszTörlés
  4. Olyan furcsa hogy nem susog! Nekem hiányzik! :(

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets