Blogger Widgets

2013. június 28., péntek

Videó Barcelonából - Jamie válaszol


Sziasztok!

Kaptunk egy videót, amiben Jamie a barcelonai rajongók kérdéseire válaszol. Igyekszem nagyjából az érdekesebbeket lefordítani, vagy legalább összefoglalni magyarul.




Milyen tapasztalat volt a Harry Potterben szerepelni? Kicsi, de nagy film volt, és nagy dolog volt számára. Még megvolt a saját bodzapálcája is, de most már van irónja, úgyhogy nem számít.

A Sweeney Todd-dal kapcsolatban kérdezik, hogy milyen volt Johnny Deppel együtt dolgozni ilyen fiatalon. Jamie válasza: Szörnyű. Annyira csúnya. Viccelek. (megkérdezi, hogy hány éves a kérdező, 21) Én 18 voltam akkor, és ez volt az első munkám, és egész életemben ez lesz a legnevetségesebb, ott lenni egy Tim Burton film forgatásán, 18 évesen, még iskolás voltam, minden barátom iskolás volt, az iskolában éltem. És akkor odamentem a forgatásra, Tim Burtonnel. Aztán visszamentem az iskolába. 17-18 évesen ez egy álom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets