Blogger Widgets

2013. június 27., csütörtök

Az új jelenetek


Sziasztok!

Igyekeztem kigyűjteni minden új jelenetet egy kép vagy egy animáció erejéig, nem mindegyik a legjobb, ezért elnézést, de még mindig elég gyorsan váltakoznak a jelenetek, és siettem is.

Van néhány új részlet New Yorkról, ezeket nem szedtem ki külön.

Viszont a rengeteg kép miatt kénytelen vagyok tördelni a posztot, úgyhogy látni fogtok itt valamilyen feliratot, arra kattintsatok, akkor fog megjelenni az egész poszt a képekkel, meg a mellé fűzött kommentjeimmel, hogy mikor mit látunk.




Claryék háza

Clary és Simon még nyugodtan sétálgatnak

Kaptunk egy hosszabb jelenetet a Pandemoniumból, ez ez a két kép. És láthatjuk, ahogyan Jace akcióba lendül a szeráfpengével.


New York levegőjében támadnak a démonok!

Kaptunk egy hosszabb felvételt a Falánk démonról

Jobban megnézhetjük, ahogy Claryék Jocelynt védik. A férfi Clary mögött Alaric, ha esetleg valaki nem ismerte volna fel.


Clary éppen kiemeli a Végzet kelyhét a kártyából.

Ez minden bizonnyal az Intézet lehet.

A Néma Testvérek

Na, ezt a kopogtatót először nem tudtam hova tenni, de később újra láthatjuk, akkor megmagyarázom, hogy szerintem honnan van...

Alec a háttérben! xD És egyébként Jace arckifejezése is elképesztően jó!




A Végzet Kardja...

Clary a Néma Testvéreknél
Jace testtartását imádom! Szerintem tökéletes Jace lesz, süt belőle az egész!

Na, ez az, amit mondtam. Egy nő van az ajtó túlsó oldalán, amit először nem tudtam hova tenni, de...

De ha itt megnézitek a háttérben a többieket, a fényeket, Simon és a többiek ruháját, akkor ez Magnus partija.









Ez a Valentine-féle szaltó nagyon badass.

Jace, amikor Clary átöleli Simont! Minden pénzt megér. Süt róla, hogy az jár a fejében, hogy itt vagyok én is, megmentettem, és mégis hozzá szalad...
 


Badass Izzy!

Luke harcol!


Jace támogatja Simont!!!


Hm... Sokan vártuk ezt a pillanatot, de bevallom, én azt hittem, tartogatják a filmre!
 
A kislány, akire mindenki kíváncsi volt!



9 megjegyzés:

  1. Juj az utolsó kép. Ki ez a kislány? És a farkas Luke? Erre nem emlékszem a könyvből? :$

    VálaszTörlés
  2. én sem :$,de én is kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  3. Én sem amúgy, de az Intézet olyan gyönyörű. *_*

    VálaszTörlés
  4. volt ilyen kislány a könyvben? mert én sem emlékszem...:/
    a csókjelenetről én is azt, hittem, h tartogatják a filmre...de persze örülök neki :D :P

    VálaszTörlés
  5. szerintem nem volt kislány a könyvben, hanem csak a könyvben lesz

    VálaszTörlés
  6. vagyis a filmben lesz. bocsi az elírásért

    VálaszTörlés
  7. A Néma Testvéreket pont így képzeltem. Kár, hogy Magnus nem nagyon szerepelt az előzetesekben. De igen jó látványvilága lesz. És 55 nap múlva boldog leszek!

    VálaszTörlés
  8. Nekem idáig ez az előzetes tetszet a legjobban .Nagyon örülök hogy ennyi új jelenetet mutattak meg , a csókjelenet hát én is azt hittem hogy csak a filmben fogják megmutatni , d nem bánom,. Én se emlélszem ara a kislányra . :)

    VálaszTörlés
  9. ÚÚÚÚRISTEEEEEN.nem fogom kibírni.meghalok.legyen már augusztus:((((

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets