Blogger Widgets

2013. június 29., szombat

Részletek a forgatókönyvből


Sziasztok!

Ígértem, hogy külön posztban megosztom a forgatókönyvből kapott részleteket, és akkor le is fordítom, amit látok. Hát, íme!

Először is néhány szót a rajzokról. Ezeket Harald Zwart rendező készítette, korábban is láttuk már egy-két rajzát, amiben felvázolta az elképzeléseit.


Ez 2012. október 25-i forgatási nap. 

Clary összerándul a megerősítéstől. Alig tud lélegezni. Aztán észreveszi Jace kétségbeesését.

Clary:
Valentine hazudik. Te Michael Wayland fia vagy. Luke azt mondta, a bátyám halott. Megtalálták, ami maradt belőle a hamuban.

Valentine:
(Magamhoz vettem Jonathant, amikor elmenekültem.) Azok egy farkasok által megölt csecsemő csontjai voltak.

Jace: (sajnos a megjegyzést nem tudom elolvasni)
Azt kívánom, bár ne lenne igaz.

Valentine Claryre mered (az áthúzott részt nem tudom elolvasni, de azt írja le, hogyan bámul rá)
Nem akarja elhinni, mert szerelmes beléd, Jonathan. 

Clary:
Azt hittem, a neved Jace.

Jace:
A Jace becenév.

Egy szakadék nyílik Clary előtt.

A kép alá, ami Jace-t és Claryt mutatja, az van írva, hogy nem bírnak egymásra nézni. 

A tőrös képhez valami a késről van írva, de nem tudom rendesen elolvasni.


Clary (a zárójeles részt nem tudom elolvasni)
Clary, Clary, Clary... Simon. Felhívott? (mármint ez nyilván Jocelynre vonatkozik)

Ránéz.

Clary
Miért nem vetted fel?

Simon
Én... Én... téged kerestelek. Ha tudtam volna, hogy komoly, felvettem volna.

Clary
Honnan tudnád, ha nem veszed fel? (a tollal írt részt nem tudom elolvasni)

Jace
Ezt találtam (a többit nem tudom elolvasni)


Itt az előző folytatódik, szóval, amit az előbb nem tudtam elolvasni...

Jace:
Ezt a szobájában találtam. (Simonnak)
És csak hogy tisztázzuk, a hajam természetes szőke. 
(Ez az egész rész feljebb van nyilazva, és ha jól látom, az van mellé írva, hogy Jace csatában.)

Clary megrázza a fejét.

Clary:
Ez mi?

Jace:
Semmi jó.

Clary:
Meg kell találnunk Luke-ot.


2012. augusztus 17. (amit azért nem értek, mert elvileg akkor még el sem kezdődött a forgatás)

A tollal írt megjegyzést nem tudom elolvasni, de mintha valami Jace-ről lenne.

Simon:
Szóval, várj csak! Az anyád eltűnt, te meg valami festett szőkével vagy, (ez át van húzva, a tollast pedig nem tudom elolvasni)

Clary a kupiban keresgél.

Clary:
Nem ő volt. (ez át van húzva) Tollal: Ő talált meg.

Jace (Clary van áthúzva) megtalálja a telefont és valamit csinált, amit nem tudok elolvasni.

Clary
Itt van. (Ez az egész át van húzva, helyette ide van nyilazva a szőkés megjegyzés, amit Jace az előbb tett.)



Egy szakadék nyílik Clary előtt. (Ez megint az előző folytatása.)

Clary:
Jonathan Christopher... J. C. Jace. Úristen!

Felismeri a sebezhetőségét.

Valentine:
A családunk, újra együtt. A Kehellyel. (A világ a miénk, hogy elvegyük.) [A tollal hozzáfűzött megjegyzést nem igazán tudom elolvasni.] Nincs vesztegetni való időnk.

Clary megrázza a fejét, (nem dől be ennek.) Valentine megragadja a nyakát, és az asztalhoz rángatja, ahol a tarotkártya van. 

Valentine:
Vedd ki! (A tollas megjegyzés Hodge-nak szól.)

Közelebb tolja hozzá Clary arcát. (Ezt itt nem teljesen látom a rajz miatt.) Még jobban erőlteti, kezdi elveszíteni a türelmét.

Valentine:
VEDD KI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets