Blogger Widgets

2013. június 25., kedd

Közérdekű!


Sziasztok!

Ritkán szoktam ilyen posztokat írni, de mivel mindkét kérdéssel többen megkerestetek privátban is, ezért gondoltam, egy külön posztban tisztáznám mindkét témát. 


1. Letöltési linkek kérése

Az Elveszett lelkek városa megjelenésével megszaporodott azoknak a száma, akik tőlem privátban, a chaten
vagy a Facebook oldalon letöltési linkeket keresnek.
Szeretnélek titeket ezúton is megkérni, hogy NE TEGYÉTEK!

Egyrészt a dolog illegális, bár gondolom, ezzel mindenki tisztában van.
Másrészt pont ebből fakadóan az oldalt letilthatják ilyenek miatt, és igen, ezeket a megjegyzéseket TÖRÖLNI fogom!
Harmadrészt szerencsére jó kapcsolatot ápolok a Könyvmolyképző Kiadóval, tudom, hogy mennyi munka van a könyv mögött, és azt gondolom, hogy van olyan jó könyv, hogy megérdemli, hogy a polcokon csücsüljön, vagy az ebook olvasókon legális formátumban!

Tehát még egyszer megkérek mindenkit, hogy NE kérjen ilyesmit az oldal egyik platformján sem!


2. Hol lehet jegyet venni a premier előtti vetítésre?

Sajnos le kell lomboznom mindazokat, akik a premier előtti vetítésekre szeretnének jegyet vásárolni. Amennyire én tudom, ezekre az eseményekre jegyet venni NEM lehet. A film forgalmazója bocsát ki jegyet ilyen vetítésekre, amelyeket mindenféle nyereményjátékon lehet megszerezni, illetve általában a kiadó, a sajtó munkatársai illetve bizonyos esetekben sztárok kapnak ilyet ajándékba. 

Nagyon remélem, hogy lesz lehetőségem az oldalon premier előtti vetítésekre jegyet sorsolni, de ha nem, akkor is biztos vagyok benne, hogy rengeteg blogon és filmekkel foglalkozó oldalon, illetve magazinok játékain lehet majd ilyeneket nyerni, annyit ígérhetek, hogy ezeknek a linkjeit megosztom majd az oldalon. 
Egy ilyenről már most is tudunk, a Könyvmolyképző Kiadó honlapján, a FanTeam oldalon, amiről már korábban írtam, a regisztrálók között augusztus 15-én 10 páros jegyet sorsolnak!

1 megjegyzés:

  1. premier előtti vetítéseket azért nem szeretem, mert csomó ismerős vagy ismerőseim ismerőse, csak úgy játszik tök mind1 milyen filmre, és mindig nyernek. volt mikor átpasszolta ismerősének mert őt nem érdekelte a film. vagy úgy nézi meg h szintén nem érdekli, de megnyerte és megnézi. Én persze mindig akkor játszok ha érdekel a film, de sose nyerek XD hunger games-re pl így kaptunk jegyet. én nem nyertem, egy ismerős igen akit nem is érdekelte :D
    Főleg egy ilyen könyvön alapuló filmekhez nem értem miért nem az igazi rajongók között sorsolnak ki jegyeket legalább egy moziba. ( oké a kiadó is benne van, de nem sok jeggyel nézve mennyien vagyunk )
    Sajnos már a premier vetítés, az éjféli is elmúlt szóval, mehet majd a verseny, hogy legyen időd és helyed foglalni, az első napra :D
    Sajnos csomó olyan ember fog ülni a premier előtti vetítésen, aki azt se fogja tudni mire ült be. De azért sok szerencsét a rajongóknak!! :D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets