Blogger Widgets

2013. március 20., szerda

MTV videó Lilyről - Fordítással

Sziasztok!

Na, akkor itt a videó, immáron a fordítással. A megszólalások ilyen sorrendben követik egymást:

Lily arról, hogy mi vonzotta a projekthez:
Imádom a történeteket. Imádom Claryt, mert ő a hősnő, aki átlagos lány, aki rájön, hogy ereje van. Ott az érzelem. Ez nem csak egy CGI világ. Ez nem csak a könyv átfordítása. Sokkal érzelmesebb, karakterközpontúbb és esztétikailag is gyönyörű.
 
Cassie:
Azt gondolom, hogy külsőre Lily nagyon úgy néz ki, mint Clary. 

Robert Lilyről:

Ő abszolút sztár és hihetetlen, briliáns színész és tökéletesen profi. Nagyon jó, hogy valaki ilyen van veled, az igazán érzelmes és drámai jelenetekben. Elsősorban és leginkább ettől lesz jó a film, az emberi történettől. Mert ha nem ilyen, akkor nem lehet vele azonosulni, és nem lesz érdekes.

Jamie Lilyről:

Csak nézni, hogy Lily valamit csinál - egyszerűen elképesztő. Voltak olyan pillanatok, amikor közös jelenetben voltam Lilyvel, és csinált valamit, és én kiestem az egészből, és csak arra gondoltam, hogy "Úristen, briliáns vagy. Várj! Itt igazából mondanom kellett volna valamit", én meg "Ó, a fenébe! Itt szavak vannak."

Lily a karakteréről:

Imádom Claryt. Imádom a sorozatot. Készen állok. Készen állok, hogy még inkább Árnyvadász legyek, mert ebben a filmben csak belekóstoltam.



6 megjegyzés:

  1. Csak szerintem, vagy Jamie részéről ez szinte felért egy szerelmi vallomással? haha :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szerintem is. :D De hát, együtt vannak, szóval... :D

      Törlés
    2. Abszolute!! :D ..és nagyon édesen,és nyilvánvalóan fogalmazott..(bár együtt vannak) ..még is olyan,mint aki moet először beszélne az érzéseiről így nyíltan..elképesztően imádnivaló! :$$ *--* ;) :]

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Már 100x megnéztem és most h már nagyjából másra is odafigyeltem mint a színészekre...Észrevettétek már h Josh(Horowitz) arcáról szinte letörölhetetlen az a mosoly?haha:) mint egy szerelmes kiskutya :D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets