Blogger Widgets

2013. március 22., péntek

Clockwork Princess - A történet

Sziasztok!

Tudom, hogy többen vagytok, akik szeretnétek tudni, mi történt a Clockwork Princessben, mert nem bírjátok ki, amíg elolvassátok. Senkit sem biztatni akarok, mindenki maga dönti el, hogy akarja-e előre tudni.

Mindenesetre én írtam egy 17 oldalas összefoglalót, fejezetenként lebontva elmesélem, mi történt az adott fejezetben. (Kivétel a prológus, mert annak a fordítása olvasható.) Mindenkit figyelmeztetek, hogy elég konkrét a beszámoló, értem ez alatt, hogy a szóbeli, beszélgetős poénokat leszámítva a történet minden poénját lelövöm! Azaz részletesen elmesélem, mi történik! Ebből fakadóan az ERŐSEN SPOILERES is enyhe kifejezés. :) A könyv olvasását viszont nyilvánvalóan nem helyettesíti!!!

Itt olvashatjátok:

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy leírtad, tényleg nagyon hálás vagyok érte, hogy elolvashattam.
    Ezzel kibírom a magyar megjelenésig, bár előre félek tőle, hogy milyen lesz a könyvet olvasni, már a beszámolód után is bőgnöm kell :) Imádom Cassiet ennél jobb befejezése nem is lehene ennek a sorozatnak.

    VálaszTörlés
  2. szia én sajnos csak az 1. oldalt tudom elolvasni:(

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets