Blogger Widgets

2013. március 18., hétfő

Cassie interjú a CP2 megjelenése kapcsán

Sziasztok!
A TMI Source készített egy interjút Cassandra Clare-rel a Clockwork Princess megjelenése kapcsán, ennek az első részét már közzé is tették.


TMI Source: Mennyire volt nehéz búcsút mondani a The Infernal Devices sorozatnak? 
Cassandra Clare: Hiányozni fognak a szereplők, mert nagyon szeretem őket. Úgy érzem, hogy jól csináltam velük is, meg a történettel is. Úgy érzem, hogy a jó helyen ért véget, úgyhogy jó érzés lesz továbblépni más projektekre. De ez olyan, mint elküldeni egy gyereket a főiskolára: megtettél mindent, amit tudtál velük kapcsolatban, és most el kell indulniuk a világban és maguknak túlélni.

TMI Source: Nagy várakozás övezi a Clockwork Princesst, amióta kijött a Clockwork Prince. Milyen érzés ez a nagy izgalom?
CC: Izgalmas! :) De tényleg, rettenetesen hízelgő, hogy az emberek ennyire szeretik Tessát, Jemet, Willt és a többieket. Nem tudtam, mit várjak, maikor nekiálltam a The Infernal Devicesnak. Azt mondták nekem, hogy a történelmi fantasy nem működik, hogy az olvasókat majd kikészíti a környezet meg a nyelv, mégis az olvasók nagy lelkesedést mutattak. Különösen a Clockwork Prince után - azt a könyvet arra terveztem, hogy kitépje a szíveteket és tényleg nem tudtam biztosan, hogy mi lesz a reakció.

TMI Source: Miben reménykedsz, mit érezzenek a Clockwork Princess olvasói? 
CC: Remélem, hogy úgy érzik majd, ez volt a jó befejezés, ami elmond valami fontosat nekik a szeretetről/szerelemről és az életről.

TMI Source: Mit várhatnak a rajongók a Clockwork Princesstől?
CC: Újabb különleges eszközöket és harcjeleneteket és vágyakozó pillantásokat. Az emberek látni fogják nem csak Tessa, Will és Jem fejlődését, hanem Charlotte-ét és Henryét, Gideon és Gabriel Lightwoodét, Sophie és Jessamine jövőjét, és egy csomó magkezdeményt, amelyek virágozni fognak a The Infernal Devicesban.

TMI Source: Mi volt a legnagyobb kihívás a Clockwork Princess megírásában?
CC: Felgöngyölíteni mindent egy elfogadható mennyiségű oldalszámban. Annyi szereplő és annyi történet van. Nagyon sok olyan jelenet van, ami a vidéki Walesben játszódik, ami miatt nem csak sokat kellett kutatnom, hanem el is töltöttem ott elég sok időt, fényképeztem, és jegyzeteket készítettem és még hegyet is másztam. Utóbbiban nagyon rossz vagyok.

TMI Source: Azt mondtad, hogy sírtál, amikor a Clockwork Prince egyik jelenetét írtad. Sírtál, amikor a Clockwork Princesst írtad?
CC: Igen, az epilóguson.

TMI Source: A Clockwork Princess az utolsó rész a sorozatban, a rajongók megtalálják a végén a lezárást?
CC: Tényleg hiszem, hogy igen. Szerintem a végén nagyon lehet érezni, hogy ez a vége, sokkal jobban, mint az Üvegvárosnál.

TMI Source: Készen állsz a pandemoniumra, ami majd a rajongók reakciója lesz a Clockwork Princessre?
CC: Mintha valaha is kész lehetnék? Nem, ezt visszaszívom. Március 19-én készen leszek.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets