Blogger Widgets

2013. március 17., vasárnap

Le lesz zárva a vége?


Helló, Ms. Clare! Tudom, hogy már ezerszer hallottad, de nagyon imádom a könyveid, különösen a Pokoli szerkezetek trilógiát. Nagyon izgatott vagyok a Clockwork Princess-szel kapcsolatban és számolok az órákat március 19-ig. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy a Clockwork Princessnek konkrét befejezése lesz? Vagy egy lesz azok közül a-vége-rajtatok-múlik könyvek közül, ahol nekünk kell elképzelni, hogy mi lett a befejezés. Annyi időt, könnyet és érzelmet fektettem a szereplőidbe, különösen Tessába, Jembe és Willbe, hogy utálok arra gondolni, hogy nyitott vége lesz a történetnek, és egész életemben kíváncsi leszek, mi történt. Köszönöm szépen! Szeretettel Kanadából.

Cassie válasza:

Úgy érted, hogy mondjuk az lenne a vége, hogy Tessa bejön a szobába, és azt mondja: - Will, Jem, döntésre jutottam. És aztán... ennyi?

Hehehehe! Ez milyen gonosz lenne. 

De nem olyan gonosz, amit elkövettem. A befejezés elég konkrét. A tény, hogy az embargónak vége azt jelenti, hogy már kaptam néhány emailt emberektől, akik már olvasták (mindig örülök nekik!). Egyikük sem tűnt kíváncsinak a végével kapcsolatban!

Kiegészítés: Holly [Black]: Úgy érti, mint az Eredet vagy függővég. 

Kétségtelenül nem olyan, mint az Eredet és nem függővég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets