Blogger Widgets

2015. április 3., péntek

Ők lennének Jace és Clary?


Sziasztok!

Felkerült az internetre két videó, amelyben két színész meghallgatását láthatjuk. Jace szerepére Alexander Nifong, Clary szerepére pedig Emily Davenport. Egyes források tudni vélik, hogy ők kapták meg a főszerepeket a Shadowhunters sorozatban.


Jace szerepére - 1. rész



Shadowhunters Take 1 from Alexander Nifong on Vimeo.


2. rész:



Shadowhunters Take 2 from Alexander Nifong on Vimeo.



Clary szerepére pedig Emily Davenport meghallgatása:



CLARY FRAY- Emily Davenport from Jordan Escoto on Vimeo.


Cassandra Clare közben egy tweetben azt írta, hogy még nincs hivatalosan meg senki, de ez persze nem jelenti ezt, hogy nem szivároghatott ki valami - annak idején több szereplőről is előbb tudtunk, mint hogy Cassie engedélyt kapott volna a hír bejelentésére.



Hivatalos bejelentés még a sorozat egyik hivatalos oldalára sem került ki, sem Twitterre, sem Facebookra, sem Instagramra. Egyelőre nagyobb hírportálok sem cikkeztek a videókról.

Ti mit szólnátok hozzájuk?

További meghallgatásos videók:
A Simon és Clary meghallgatás szövege magyarul

Három Clary
Három Simon
Egy újabb Jace
Még egy Clary
Még négy Simon

29 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon nem jöttek be, szerintem akadnának jobbak is.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nem jönnek be,szerintem vannak jobbak is náluk

    VálaszTörlés
  3. Nekem sajnos egyik sem tetszik. Persze ha ők lesznek, akkor is nézni fogom a sorozatot. De remélem azért találnak jobbat.

    VálaszTörlés
  4. Mekkora az esélye, hogy ez a három névtelen ugyanaz az ember? xD
    Amúgy szerintem nem lehetnek olyan rosszak, és a Jace még hasonlít is filmes "önmagához". :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem Emily megfelel Clary szerepére, jól el fogja játszani. Viszont Alex annyira nem szimpi... Van benne valami, ami.... nem teszi alkalmassá Jace-re. Jace-ből sugárzik a jóság, még a szokásos páncélja mögé bújva is... Erről a fiúról meg nem...

    VálaszTörlés
  6. a srác nem néz ki rosszul. Jace-nek még el is megy. a lány első blikkre nem jön be, de ő se annyira rossz. bár szerintem clary-nek még mindig lily collins a legjobb. kár hogy ő már nem játszhatta. Jace szerepére sokkal rosszabbat is láttunk már, ez a srác tényleg nem annyira rossz. jobb mint jamie bower volt. nekem ő egyáltalán nem tetszett. -.-

    VálaszTörlés
  7. Nekem sajnos egyik sem tetszik ,más jelentkezők??Remélem találnak jobb szereplőket.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    A srác szerintem jó lehet Jace-nek.
    De a lány egyáltalán nem Clary!!! A vörös haján kívül semmi sem "Clary-s" benne, legalább is első ránézésre..... Viszont amiket a sorozatról olvastunk, talán még abba a verzióba jó lehet..... :S
    Mindenesetre én jobban várom azt hogy ki lesz Magnus Bane!!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem Emily jól színészkedik bár nekem annyira nem Clarys de ő nem lenne rossz választás. Aki viszont Jace szerepére jelentkezett.... No komment

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. A csajt elbirom képzelni mint Clary de a fiút....hát egyáltalán Nem.

    VálaszTörlés
  12. A csajt elbirom képzelni mint Clary de a fiút....hát egyáltalán Nem.

    VálaszTörlés
  13. Ez a srác szerintem jó esélyekkel indulhat! Nekem nagyon bejön, mint Jace. :D Mondjuk én sosem voltam odáig Jace karakteréért, de azért vannak elvárásaim vele kapcsolatban is. Ez a pasi nagyon szimpi nekem. És jóképű is, megvan benne az az arrogancia, ami kell Jace szerepéhez.

    VálaszTörlés
  14. Hú, szerintem a srác külsőre teljesen jó, elég markáns az arca, Jace-t nem tudnám elképzelni kisfiús arccal, viszont! Úgy néz azokban a videókban, mint egy elmebeteg sorozatgyilkos. Ha a színészi játéka nem lenne ennyire erőltetett, na meg azon a hátborzongató nézésen változtatna, akkor jó is lehetne.
    A csaj túl kislányos egy 18 éves eljátszásához, viszont sokkal természetesebb az alakítása. Nem tudom, egyik sem győzött meg teljesen, de tökéletest úgysem találhatnak a rendezők. :)

    VálaszTörlés
  15. A régi szereplők sokkal jobbak voltak.Nekem eddig egyik se tetszik.

    VálaszTörlés
  16. A szeme olyan mintha majdnem elmosolyogná magát ezért nem hiteles Jace a szememben...

    VálaszTörlés
  17. Szerintem akkor már inkább Sebastiannak menne el, nekem ő egyáltalán nem Jace...

    VálaszTörlés
  18. Varjunk, akkor most ők a Hamuvarosban lesznek Jamie és Lily helyett, vagy egy tök más sorozatban? Kérlek minél előbb valaszoljatok!

    VálaszTörlés
  19. Még mindig én vagyok! Névtelen 2015.apr.4 15:20
    Miért nem jatszhatjak lily és jamie a foszerepet?? Mert úgy volt hogy ők maradnak a foszerepre!!?? Pls választ. És hol találom meg a Clarys vidit? Mer nem látom!

    VálaszTörlés
  20. Hamuváros film nem lesz, az egész TMI sorozatból készítenek tévésorozatot - legalábbis ez a terv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Hát nekem ez új. ( köszi Deszy )
      Én mindenképpen a regiekre szavazok.
      És még egy kérdés. Valaki a komiba azt írta hogy " sajna hogy Jamie és Lily már nem lehet a főszereplő " miért nem lehet???? ????? Pls visszajelzést!

      Törlés
  21. Nem is rossz! a másik srác pocsék volt!!!! ő már hasonlít, de én még mindig Jamie-re szavazok!!!!!

    VálaszTörlés
  22. Szerintem ez a srác akár jó is lehet Jace-nek! Elég karakteres az arca, jóképű, el tudom képzelni Jace-ként. Persze itt elég furán színészkedik.
    A csaj sem rossz, viszont mi a jelszó amit kér a videó megnézéséhez???

    VálaszTörlés
  23. A fiú nem elég "lenyűgöző". Úgy értem: ehhez a szerephez sokféle arcot kellene felvillantania és nekem úgy tűnik, nem menne neki. Az eredeti Jace-ben több potenciált látok - természetesen egy jó forgatókönyvíró-rendező párossal.

    VálaszTörlés
  24. Valaki megtudna nekem mondani,hogy miért nem maradhat Jamie és Lily a foszerepre?
    Kérlek minél előbb mondjon valaki választ! Lecci!!?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy sorozat lesz és nyilván a mozifilm sztároknak visszalépés sorozatban játszani, ott a gázsi is nyilván kevesebb, ezért nem valószínű hogy a mozifilm szereplők fogják játszani a sorozatot.

      Törlés
    2. Jajjj nemar1! Én annyira szerettem őket!! Kár értük!! :( azért köszi hogy válaszoltál!

      Törlés
  25. Azt irja ki,hogy kell valami jelszo.Mi az?Ti tudjatok???

    VálaszTörlés
  26. Clarynek szerintem tiera skovbye a legjobb.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets