Blogger Widgets

2015. április 3., péntek

A meghallgatás szövege


Sziasztok!

Ez a szövege Simonnak és Clarynek, amit a meghallgatásokból tudunk. Ez minden bizonnyal a forgatókönyv mostani verziója, természetesen még bőven változhat a forgatásig hátralévő időben és akár alatta is. 


Simon: Mondd meg a professzorok nevét és kinyírom őket.
Simon: Egy csípős e-maillel a dékánnak.
Clary: Ne fáradj!
Simon: A Szomorú arc. Jól csinálod.
Clary: És a vicc az, hogy azokon a rajzokon akadtak ki, amiket a képregényünkhöz készítettem.
Simon: Hát, szívesen
Clary: A professzor szerint a démonok valóságosabbak voltak, mint a csendéletem. Mintha két teljesen más művész dolgozott volna a portfóliómon.
Simon: A rejtett énem... Ó, nem olvastad el egyik mangát sem, amit odaadtam?
Clary: Elolvastam a DragonBallst.
Simon: Ball… Oké? Csak simán ball, és az már vagy 10 éve volt, de térjünk vissza a lényegre, jó? Mint Dokunak, neked is lehet egy rejtett éned.
Clary: Egy rejtett énem, aki csápos démonokkal lóg?
Simon: Mégis hogy máshogy tudod megmagyarázni azt a részletességet?
Clary: Túl sok Del Torro filmet néztem veled… Úristen. … A második én. Én vagyok Goku! Szerinted ez megmagyarázza a pasik krónikus hiányát az életemben?
Harmadik ember (valószínűleg nő): A korunkbeli srácok közül nagyon kevés tud megküzdeni a mi bonyolultságunkkal. Oké, nem akarok most Debbie Downer lenni a beszélgetésben, de Simon... Vége van. Ó, nem nekünk... A bandának. 
Simon: Gary kiszáll?                
Harmadik személy: Megerősítve.
Clary: Sohasem bíztam Gary... színes kontaktlencséiben.
Simon: Hagyjuk Garyt és a gagyi limezöld szemét, oké, hárman akkor is kitartunk.
Clary: Biztosak vagytok benne?
Simon: (nevet) Nos, nem hagyhatjuk, hogy egy Észak-Jersey-i basszusgitáros lehúzzon minket, nem igaz? Szeretnék tósztot mondani! (megáll és Claryre néz) Mi a baj?
Clary: Meg mertem volna esküdni, hogy vettem biscottit is.
Simon: Hm... Nos, szeretném a misztikus módon eltűnt biscottidat igazira cserélni. (Felkap egy kávéscsészét.) Itt van egy neked és...
Clary: A kicsavart másik énemnek
Simon: Nem ezt akartam mondani, de... L'chaim!


Nos, úgy tűnik, mégis van barátnője Simonnak? A titokzatos harmadik személy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets