Blogger Widgets

2015. április 1., szerda

Itt az első pályázó Jace szerepére!


Sziasztok!

Annak idején, amikor a Csontváros film castingja zajlott, rengeteg színész neve felmerült a szarkasztikus és hihetetlenül jóképű Jace szerepére. Az egyik ilyen név Benjamin Stone-é volt, aki maga is posztolt egy képet a Jace castingos kinézetéről. 


Még rajongói alkotás is készült róla Jace-ként:



Benjamin Stone egyébként korábban szerepelt már YA adaptációban, méghozzá a The Nine Lives of Chloe King Alekjeként ismerhette meg a közönség. A véletlen pedig úgy hozta, hogy egy Jace-éhez nagyon hasonló karaktert játszott ott is: Alek a főszereplő lány egyik fiúja volt, aki szarkasztikus és egoista beszólásaival képes volt mindig mosolyt csalni a nézők arcára. 

Alek a The Nine Lives of Chloe Kingből


Hoztam egy válogatást is Alek néhány jó pillanatáról:







Akkor nem kapta meg a szerepet, most viszont újra indul a versenyben. Erről maga számolt be Facebook oldalán, és a rajongók támogatását kéri. Ahogy írja, annak idején a sors akarta úgy, hogy Jamie Campbell Bower kapja a szerepet. Az ABC Family, ahol korábban a Chloe King sorozat is forgott, nem hívta be külön válogatásra a szerepre, sejtése szerint talán pont azért, mert annyira hasonló a karakter, mint Alek Petrov volt. De kéri a rajongókat, hogy akik szívesen látnák a szerepben, jelezzék ezt a sorozat Twitter oldalán, ahol kérdezték is, kit látnánk szívesen Jace-ként.



Nektek hogy tetszene Benjamin Stone Jace szerepében? El tudjátok képzelni?

28 megjegyzés:

  1. Nem tudnám őt elképzelni. Van valami az arckifezejésében ami nem illik Jace-hez.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem még mindig Alex Pettyfer :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem inkább Sebastian-ként lenne jobb :DD De Jace-nek sem rossz

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem jön be, Jace-t sokkal helyesebbnek kéne játszania... miért nem marad Jamie?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert Jamie rohadt ronda O.o

      Törlés
    2. Pontosan, Jamie szerintem se az a tipikus szépség, akkor már inkább ez a srác

      Törlés
  5. A lényeg hogy ne Jamie legyen

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek, szerintem is inkább Sebastian szerepére pályázhatna :D

    VálaszTörlés
  7. Neee... nagyon nem jó Jace szerepére!
    - A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh szerintem nagyon jó lenne... csak ne Jamie legyen ..

      Törlés
  8. Én a legjobban a normális 2. részt sajnálom =/ szerintem sokunk várná inkább azt mint egy utánzott sorozatot (Y) Nem értem, hogyha megszülethetett pár pocsék film esetleg több résszel is akkor ennek miért is ne lehetne legalább még egy

    VálaszTörlés
  9. NEM ÉS NEM!!!!!!!!!!!! Egyszerűen nem illik a szerepre. Én Jamie-be szerettem bele és őt akarom nem ezt a csávót ő maradjon csak Sebastian szerepére arra jobban el tudom képzelni

    VálaszTörlés
  10. Nem kéne erőltetni....nincs meg a kellő kisugárzás

    VálaszTörlés
  11. Nekem is valahogy az arckifejezéséből hiányzik valami.Talán nem eléggé "arrogáns"? NEm tudom.... Egyrészt ez, másrészt pedig:
    Jamieeee! Nagyon megszerettem Jamie Campbell Bower-t Jace-ként. Először nem igazán jött be, de ahogy végignéztem a filmet, egyre inkább belezúgtam abba, ahogyan eljátssza Jace-t (Na jó, maga a pasi is 100-as :D ) Nem értem miért kell új színészeket válogatni... Ezt sosem fogom megértni. Plusz, hogy második film miért is nem lesz? Mert így aztán tényleg szar az első film, hogy nincs meg a "vége" úgymond. Pedig szerintem voltak nagyon szerethető jelenetek, attól függetlenül, hogy pár jelenetet nagyon elrontottak - vagy a kihagyással, vagy az átalakítással, vag más egyébbel.

    VálaszTörlés
  12. Jamie C. Bowell színházra váltott, júniusig fellépései vannak, szóval neki nem lesz ideje.

    VálaszTörlés
  13. Jamie C. Bowell színházra váltott, júniusig fellépései vannak, szóval neki nem lesz ideje.

    VálaszTörlés
  14. Szerintem is inkább legyen Sebastian :D

    VálaszTörlés
  15. Nem jó :/ Sebastiannak sem, annak ott van Conor McClain^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A srác egy modell, nem színész. Amúgy meg amint meghallod a hangját ki fogsz belőle ábrándulni. Képtelenség komolyan venni.
      https://www.youtube.com/watch?v=hlMoJ8rkKqk

      Törlés
  16. Nekem sehogy nem sikerül elképzelni őt mint Jace... mondjuk Sebastiannak télleg jó lenne :D
    De akkor is Jamieee...

    VálaszTörlés
  17. Tegnap, amikor megláttam a kiírást, elkezdtem nézni a sorozatot, most járok a hetedik résznél.... Túl kedves(???) az arca. Nem elég öntelt, nem eléggé olyan, akit ha meglátnak az utcán, akkor valaki elkiáltja magát, hogy "Anyák, dugjátok el lányaitok." Én mindig egy szívtiprónak képzeltem el Jace-t, akit meg kell ahhoz ismerni, át kell látni az arroganciafelhőn ahhoz, hogy az ember kedvelni tudja, Ez a srác maga a jótétlélek!

    VálaszTörlés
  18. Én sem tudnám elképzelni ezt a srácot Jace-ként. Én is "szívtiprónak" képzeltem el és ő nem az.
    Ezenkívül: kövezzetek meg érte, de számomra a filmben az egyik legnagyobb csalódás a Jace-t játszó színész volt. Nekem egyszerűen nem tetszett Jace-ként. Maradjon csak a New Moon (ha jól emlékszem) Caius-a.
    Inkább keresgéljenek tovább. ;)

    VálaszTörlés
  19. Szerintem sem jó Jace szerepére túl erős testalkatú és egyszerűen nem tudom elképzelni őt ebben a szerepben

    VálaszTörlés
  20. Túl lágy az arca, ő inkább egy olyan filmbe lenne jó, ahol ilyen félénk szerelmetes gimnazistát játszana.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets