Blogger Widgets

2015. március 29., vasárnap

Cassie Mollyval ebédelt - Spekuláció indul


Sziasztok!

Molly C. Quinn megosztott egy képet: Cassie-vel ebédelt!
Aki nem emlékszik, Molly több TMI hangoskönyv narrátora is volt. A dolog pikantériája az, hogy Molly maga is vörös hajú, és annak idején felmerült a neve Clary szerepével kapcsolatban. Molly Quinn egyébként is leginkább sorozatokban szerepel, megvan a kötődése a TMI-hoz, így természetesen rögtön elindultak a találgatások, hogy vajon a tévésorozat miatt LA-ben tartózkodó Cassie konkrét okból találkozott-e a vele - esetleg azért, hogy Clary szerepéről beszéljenek. 

Ti mit szólnátok, ha ő lenne az új Clary?


9 megjegyzés:

  1. Háaát.. Nem tom. Nem olyan rossz, nár nekem annyira Clarys

    VálaszTörlés
  2. Én személy szerint nagyon örülnék, ha Molly vállalná Clary szerepét, mert szerintem tökéletesen illik hozzá a vörös hajú, törékeny művészlélek karaktere. :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem tudom elképzelni. Más karaktert kapcsolok hozzá. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem Lily sokkal jobb volt Clarynek.
    Én őt nem tudom elképzelni erre a szerepre.:/

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek veled "Névtelen 2015.március 29. 18:31"
    Arról lehet tudni valamit,hogy forgatják vagy már leforgatták a Hamuvárost?-Mert csak 2014-es cikkeket találok az interneten-Meg hogy egyáltalán lesz-e folytatás?
    Zsófi

    VálaszTörlés
  6. Nem lesz hamuváros film. �� sajna az eddigi csontvarosos stábból nem nagyon fogunk a színészekkel talizni

    VálaszTörlés
  7. Most csak Clary szerepét tudjuk pontosan vagy más szerepét is?

    VálaszTörlés
  8. Nekem ő egyáltalán nem clary!:(

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets