Blogger Widgets

2015. április 2., csütörtök

Rájuk gondol a "köz" - Alec


Sziasztok!

Ahogyan Isabelle-t is megkérdezték a hivatalos Twitter oldalon, úgy természetesen Alecet is, és ezeket a jelölteket is összegyűjtöttem.

Alecnél érdemes megjegyezni, hogy bár nagyon sokan írták Kevin Zegerst, aki a filmben alakította Alecet, ennél a szereplőnél volt a legszélesebb a szórás, a tweetek alapján eddig Kevin Zegershez ragaszkodnak a legkevésbé a rajongók. Őt megint csak nem vettem fel az alábbi listára, de azért meg kell jegyezni, hogy természetesen ő is sok szavazatot kapott, még ha arányaiban nem is annyit, mint a többi színész az eredeti castból. 


Chris Wood 
 


Nicholas Hoult 


Gaspard Ulliel 


A lista folytatásáért katt:

Daniel Sharman 


Bob Morley 


Logan Lerman 
 


Dave Franco 


Douglas Booth 
 


Zac Efron 

 

Michael Fjordbak 


Aaron Taylor-Johnson 

 
Cameron Bright 


Skandar Keynes 



Liam Aiken 


Sterling Beaumon 
 


Dominic Sherwood 


Aneurin Barnard 

 
Matt Bomer 


Christian Alexander 
 


Landon Liboiron 

 
Darren Criss 


Calum Hood 

 
Jeremy Irvine 


Dylan Sprayberry


18 megjegyzés:

  1. húú anyám hát mi van itt, elég vad dolgok... :D persze értem én dream cast de sok olyan van itt is meg az Isabelle listában is ami elég messze áll a könyvtől... :D

    Amúgy akkor már közülük Aneurin a legalecebb szerintem, bár ez is olyan nesze semmi fogd meg jól, mármint ő nem sorozat színész szóval nem releváns (persze én Kevint is nagyon szerettem... persze tudom sorozatról van szó és vannak okai amiért sokan nem kedvelhetik őt Alecnek, nem annyira törékeny a filmben, meg már idősebb is... no mindegy)
    -linaa

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem leginkább a fenti listából Jeremy Ivrine. Vannak köztük azért elég "öregek" is! A listához javaslom hozzátenni Thomas McDonell-t! <3

    VálaszTörlés
  3. Én egyedül azért nem támogatnám Kevin Zegerst (bár kedvelem őt), mert azért mégis csak egy 17-18 éves fiú szerepére keresünk színészt! A fenti listából ugyan sokakat nem ismerek, de pusztán kinézetre Aneurin Barnard tűnik a legmeggyőzőbbnek. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Esetleg Daniel Sharmannak lenne esélye,vagy még Bob Morley-nak :)

    VálaszTörlés
  6. Úristen Calum Hood :O <3

    VálaszTörlés
  7. U ,Remélem Daniel kapja meg a szerepet!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Huha hát elég vegyes saláta az összegyűltek köre, de mivel a nagyrészüket nem ismerem, ezért küllem alapján Daniel :DD

    VálaszTörlés
  9. Az én személyes listámban még így is Kevin volna az az első, a második a fent említettek közül Nicholas Hoult, a harmadik pedig Daniel Sharman volna, akiket nagyon szívesen el tudnék viselni Alec-ként. :D

    VálaszTörlés
  10. Szerintem Calum is tökéletes lenne a szerepre <3 :)

    VálaszTörlés
  11. Gaspard Ulliel ,számomra inkább Will Herondale szerepére lenne jó :D

    VálaszTörlés
  12. Deszy,te kit találsz a legjobbnak a szerepre?:DD

    VálaszTörlés
  13. Chris Wood .Ő volna jó a szerepre.

    VálaszTörlés
  14. Chris Wood őt már a vámpírnaplókban is nagyon szerettem és szerintem jó lenne a szerepre

    VálaszTörlés
  15. Logen Lermant én imádom,de mint Alec??? Hát nagyon nem, szerintem:P
    És Dave Franco,nem véletlen kapja meg mindig a "kis hülye gyerek" szerepeket, mert olyan feje is van,nekem nagyon nem Alec:D
    Matt Boomer meg cseppet idős ,nem? (ahogy Izabellnek Megan Fox:P)
    Nekem is Daniel Sharman tetszik legjobban kinézetre vagy Michael Fjordbak :)
    Gaspard Ulliel pedig nagyon helyes,bár nem illene Alecnek,de hmmm:):):)

    VálaszTörlés
  16. EGYÉRTELMŰEN CHRIS WOOD. HA MÉG SEM AKKOR DANIEL SHARMAN.

    VálaszTörlés
  17. Egyértelműen CHRIS WOOD!!! :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets