Blogger Widgets

2012. december 15., szombat

Visszaszámlálás az új esztendőig

Sziasztok!

Hónap közepe van, egyre jobban érezni az új év közeledtét. Persze előtte még túl kell élnünk egy világvégét meg a karácsonyt, de minket, Árnyvadászokat senki és semmi sem állíthat meg, hogy a 2013-as esztendőbe lépjünk, amikor annyi csodálatos dolog vár ránk jövőre!

Ennek örömére, gondoltam visszaszámolhatnánk, együtt. Minden napra kiválasztottam egy kis idézetet a Csontvárosból, illetve adok egy kis témát is mellé, amiről egy-két mondatban írhattok. Az idézetek és a témák kapcsolódni fognak egymáshoz.

Nektek nincs is más dolgotok, mint hogy ezt megosszátok a saját Facebook falatokon, a következő módon:

Idézet

Reakció a témára

A 2013-as az Árnyvadászok éve lesz!
@Árnyvadászok - Cassandra Clare rajongói oldal (normális esetben, ha lájkoltátok az oldalt, akkor amikor a kukac után, szóköz nélkül elkezditek beírni, akkor kidobja, mint lehetőséget, arra kell kattintani. Így linkként fog megjelenni, illetve a megjelölésnek köszönhetően a kiírásotok meg fog jelenni az Árnyvadászok Facebook oldalán, így láthatjuk egymás kiírásait. :D)

Tehát az első nap példáját hozva:

„– Sajnos, Rév Asszonya, én maradtam az én egyetlen igaz szerelmem.
Dorothea erre harsányan felnevetett. – Legalább – mondta – nem kell tartanod a visszautasítástól, Jace Wayland.
– Nem feltétlenül van így. Időnként nemet mondok magamnak, hogy érdekesebb legyen.”

Melyik a kedvenc párosod a sorozatból?
Jace és Clary. (Vagy Alec és Magnus. Hm... Nehéz döntés.)

A 2013-as az Árnyvadászok éve lesz!
@Árnyvadászok - Cassandra Clare rajongói oldal (ez link)


A listát felteszem külön a Facebook oldalra is, a jegyzetek közé, hogy könnyen vissza tudjátok keresni. :)

És akkor itt a lista:

1. „– Sajnos, Rév Asszonya, én maradtam az én egyetlen igaz szerelmem.
Dorothea erre harsányan felnevetett. – Legalább – mondta – nem kell tartanod a visszautasítástól, Jace Wayland.
– Nem feltétlenül van így. Időnként nemet mondok magamnak, hogy érdekesebb legyen.”

Melyik a kedvenc párosod a sorozatból?


2. „– Jézusom! – kiáltott fel Luke.
– Á, igazából csak én vagyok – mondta Simon. – Bár már többen mondták, hogy elképesztő, mennyire hasonlítunk.”

Ki a kedvenc angyalod a sorozatból?


3. „– Mi ez? – robbant ki belőle, miközben Claryről a társaira pillantott, mintha ők tudnák, hogy került oda.
– Egy lány – mondta Jace, aki lassan összeszedte magát. – Nyilván láttál már lányokat, Alec. A húgod, Isabelle is lány.”

Mi a kedvenc női neved a sorozatból?


4.– Hodge küldött, hogy ébresszelek fel. Igazából felajánlotta, hogy ő maga jön, de ha már hajnali öt van, gondoltam kevésbé rágsz be, ha valami szépet látsz.
– Mármint téged?
– Mi mást?”

Ha párt kellene választanod magadnak a könyvből, ki lenne az?


5. „A barátod versei rettenetesek. Olyanok, mintha megevett volna egy szótárt, aztán véletlenszerűen elkezdte volna felöklendezni a szavakat.”

Cassandra Clare rendszeresen hoz versidézeteket a könyveiben. (Például a részek elején is.) Neked melyik a kedvenced?


6. „Az emberek olyan ostobák! Van valamijük, ami mindennél többet ér, és alig vigyáznak rá. Eldobják maguktól az életet akár pénzért, akár zacskóba csomagolt porokért, akár egy idegen elragadó mosolyáért.”

Mi a legfontosabb tárgy az életedben, amitől nem tudnál megválni?


7.A fiú soha többé nem sírt, és sosem felejtette el, amit megtanult: szeretni egyet jelent a pusztítással, akit pedig szeretnek, az elpusztul.”

Mi a véleményed a fenti idézetről?


8. „Lehet, hogy a szelídek öröklik a földet, de jelenleg az öntelteké.”

Szelíd vagy öntelt?


9. „Nem menthetsz meg másokat, amíg nem mented meg saját magadat.”

Ez az idézet akár egy önsegítő könyvből is származhatna. Neked mi a mottód az életben?


10. „Ha feleolyan humoros lennél, mint amilyennek gondolod magad, fiacskám, akkor kétszer olyan humoros lennél, mint amilyen vagy.”

Szerinted melyik a legviccesebb jelenet a könyvből?


11. „A legszörnyűbb dolgokat a férfiak éppen a szerelem nevében teszik.”

Mit gondolsz, Valentine tényleg szerette Jocelynt?


12. „– Valamiért kétlem, hogy azért küldött volna Falánk démont a lakásába, mert össze akar jönni vele
– Én sem így kezdenék neki. Először bonbon meg virágok, aztán bocsánatkérő levelek, és csak utána jöhetnek a falánk démonhordák. Ebben a sorrendben.”

Te milyen ajándékot adnál annak, akit szeretsz?


13. „- Honnan tudja? - kérdezte az íróasztal mögött ülő férfitől. - Úgy értem, azt, hogy szeretem a könyveket.
- Az arckifejezésedből, amikor bejöttél - válaszolt amaz, majd felállt és megkerülte az asztalt. - Valami oknál fogva kételkedtem benne, hogy én voltam rád ilyen hatással.”

Ha választanod kellene egy könyvet, amit magaddal vihetsz egy lakatlan szigetre, mi lenne az?


14. „- Hát, ötéves koromban kitaláltam, hogy megfürdök spagettiben.
- De nem engedte, igaz?
- Dehogynem, épp ez az. Megengedte. Azt mondta, igazán nem kerül sokba, és miért ne, ha ezt akarom. A szolgálókat utasította, hogy töltsenek meg egy kádat forrásban lévő vízzel meg spagettivel, aztán amikor kihűlt...
- Megvonta a vállát. - Megfürödtem benne.”

Neked volt valami hasonlóan őrült kívánságod, amire gyerekként vágytál? Mi volt az?


15. „A levelek mozdulatlanul csüngtek a bokron. Hirtelen az egyik szorosan zárt bimbó reszketni kezdett, majd kétszeresére duzzadt, és felpattant. Olyan volt, mintha gyorsított felvételen láttak volna egy kivirágzó növényt: a finom zöld csészelevelek kitárultak, szabad utat engedve az odabent rejtőző szirmoknak, amelyeket finoman, akár a hintőpor, aranyló virágpor borított.
- Ó - csúszott ki Clary száján. Amikor felnézett, látta, hogy Jace őt figyeli. - Miden éjszaka virágoznak?
- Csak éjfélkor - felelte a fiú.”

Mi a kedvenc virágod?


16. „Valami kicsi és fehér kukucskált elé a boszorkánymester bokái közül. Kusza szürke csíkjai voltak és bóbitás rózsaszín fülei, amitől jobban hasonlított egy nagy egérre, mint egy kismacskára.
- Miau Ce-tung? - tippelt Clary. Magnus bólintott. - Hazatért.”

Van háziállatod? Ha nincs, szeretnél?


17. „- Teát. Úgy találom, hogy megnyugtatja a gyomrot, és az elmének is segít koncentrálni. A tea csodálatos ital.
- Én kérek - mondta Clary, aki hirtelen rádöbbent, hogy milyen régen ivott vagy evett akármit is. Ügy érezte, hogy tömény adrenalinon élt, amióta csak fölébredt.
Jace is megadta magát. - Hát jó. Feltéve, hogy nem Earl Grey - tette hozzá az orrát ráncolva. - Gyűlölöm a bergamottot.”

Szereted a teát? Mi a kedvenced?


Ha ezt végigcsináljuk, nem csak jól fogunk szórakozni, de népszerűsítjük Cassie könyveit és - nem is kíván titkolni - az oldalt is. :) (Ha van kedvetek a blog linkjét is megoszthatjátok. ;D)
Az adott napokra adott válaszaimat én is minden nap posztolni fogom a Facebook oldal falán, és meg is vitathatjuk a dolgot. :)

A kihívás ma kezdődik, az első napit már szabad is posztolni! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets