Blogger Widgets

2012. december 10., hétfő

Végre a hírek!

Sziasztok!

Na, akkor hozom Sarah Rees Brennan kiírásának fordítását. :) (A Bane krónikákról.) Azt is megtudhatjátok belőle, hogy végül hogy is lett Robbie Shehan Simon. :D

Végre a hírek+

Szóval, Cassie Clare és Maureen Johnson nagy barátnőim. Elmondhatom, hogy nem tudom, hogy lehetek ilyen szerencsés, de elég tisztán emlékszem rá: Egy partin találkoztam Cassie-vel, ahol... legyen elég annyi, hogy valaki meghalt... és Maureennal úgy, hogy megtámadtam egy sütivel.
A bűncselekmény kifizetődött számomra.
Nekik nem annyira, csak annyit csinálok, hogy Taylor Swiftet hallgattatok Cassie-vel, amíg ki nem mosom az agyát. Elvittem a MISFITS DVD gyűjteményem egy írói elvonulásra (nem tudom, mi erre a szó, gondolom ez az, amikor összegyűlnek a világtól elvonultan, és írnak, inspirálják egymást stb. - Deszy), ami bemutatott Cassie-nek egy konkrét színészt: ez a közreműködésem jól végződött.
Az én szegény amerikai ismerőseim azzal töltötték az idejüket a MISFITS-et nézve, hogy azt gondolták: A brit tévé mocskos! És az az ír fiú a LEGMOCSKOSABB KÖZÜLÜK! Büszke voltam a hazámra. (Sarah ír. - Deszy)

(Az írek. Alapvetően mi mind elbűvölőek vagyunk, szépek és morálisan kifogásolhatóak. Helló, Simon Lewis, helló!)
Volt egy másik ilyen alkalom is, idén nyáron Franciaországban, ahol jött AZ ÖTLET. Örökbefogadtunk egy kiscicát, és a kanapén ültünk vele játszadozva, és arról beszélgetve, hogy kinek ki fog meghalni a jövőbeli regényeiben (válasz: SOK EMBER!).

MAUREEN: Tudod, ki szeretek?
MINDENKI: Simon. (Talán még emlékeztek rá, neki énekelt Robbie. :D - Deszy)
MAURENN: IGEN. De Magnust is.
Mind egyetértettünk, hogy imádjuk Magnust, és szuper izgatottak voltunk a filmes Magnust illetően.

(Két nagy szerelmünk: Magnus és a cicák.)
Emlékszem, amikor megnéztük A Magnus Meghallgatást. Bevallom, az, hogy megnéztem A Magnus Meghallgatást, csak tovább növelte a szerelmem Magnus iránt. Cassie vállába karmoltam, miközben néztem. Talán meg is haraptam. Nem emlékszem. ANNYIRA JÓKÉPŰ, mondogattam. 

Ow - mondta Cassie.
Alapos vagyok. Szeretem, ha a szereplőknek vannak oldalai, oké? És Magnus egyik oldala az, hogy szuper szexi.
Vissza a francia kanapékhoz: Még egy dologról beszéltem, ami bebetonozta a szerelmem Magnus iránt, ez pedig a Pokoli szerkezetek olvasása volt, mert az 1800-as években fiatalabb volt, legalább egy összetört szívvel korábban, egy kicsit sebezhetőbb, mégis túláradóan vidám és divatosan öltözködő, és olyan kedves.
(Mivel különösen szeretem a Pokoli szerkezeteket, szeretném indítványozni, hogy talán Magnus megismerkedhetett egy bizonyos Mr Herondale apjával...)

Elkezdtünk beszélgetni arról, hogy Magnus milyen kalandokat élhetett át az évszázadok alatt, milyen emberekkel találkozhatott, milyen ruhákat hordhatott a különböző korokban. Maureen elmutogatott egy szökést hőlégballonnal és leesett a kanapéról. (A cica nagyon megijedt.) És eljutottunk arra a pontra, ahol ebből egy csomó mindent leírtunk, együtt, mert ez az egyik mániánk: összejövünk, írunk dolgokat és jókat nevetünk kitalált embereken. Nagyon jól ment, és aztán úgy voltunk vele, hogy várjunk csak! Mi van, ha ezek igazi történetek? Meg tudnánk csinálni?
Maurennak és nekem fel kellett tennünk a kérdést magunknak, hogy tudjuk-e hozni Magnus hangját? (Cassie azt gondolta, neki valószínűleg menni fog, tudjátok...)
Maureen azt mondta magának: Igen, mivel vicces vagyok. (Vagy legalábbis, ezt kellett volna mondania, mert tényleg az.)
És én meg emlékeztem, hogy egyszer már hoztam Magnus hangját bizonyos módon...
Az A hercegben HERCEG SPOILER, HA MÉG NEM OLVASTÁTOK!!! Magnus, amikor látja, hogy Will és Jem milyen jók együtt (a sok vér és átok és romantikus bonyodalom mellett) és talál egy saját párt. Azon gondolkoztunk, hogy ezek ketten vajon hogy találtak egymásra, és Cassie férje, Josh és én azzal viccelődtünk, hogy én Magnust játszottam, ő meg az új barátját. 
SARAH ÉS JOSH: *őrült kacaj* *tánc*
CASSIE: FOLYTASSÁTOK, MINDENT LEÍROK, AMIT MONDTOK.
Szóval azt gondoltam, talán tudom hozni Magnus hangját. 
SPOILER VÉGE!!!

Aztán mind kicsit komolyabbak lettünk a történeteket illetően, és most már ez egy IGAZI DOLOG.
Elhozzuk nektek A BANE KRÓNIKÁKAT, elregéljük nektek Magnus kalandjait korokon át. 
Gondolkoztál valaha Magnus korábbi szeretőin és hazugságain? Magnus és Alec első randiján? Azon, hogy Magnus és Camille hogy jöttek össze? Hogy mi történt Peruban? 2013 februárjában kezdődően az A Jóképű Magnus Városa: A Film (Amiben Sok Más Szereplő Is Elég Jól Néz Ki) minden hónapban hozunk egy Magnus Novellát. 
Tíz lesz Magnus nagyszerű kalandjaiból. Néhányat Cassie és én írtunk, néhányat Cassie és Maureen, néhányat csak Cassie, amikor mi kegyetlenül magára hagytuk. Mindegyik, szerintünk, nagyon szórakoztató.

Reméljük, olyan jól fogtok szórakozni, miközben olvassátok, mint mi, amikor írtuk.


Az eredeti, angol nyelvű bejegyzést itt olvashatjátok.
Még több részletért pedig katt ide

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets