Blogger Widgets

2012. október 12., péntek

Videó - Képekben, kommentekkel

Sziasztok!

Ebben a posztban néhány képet hozok a tegnapi videóból. Némelyikhez megjegyzést is fűzök. :) (A nagyobb méretért kattints az adott képre!)


Clary. Ami miatt külön kiemeltem ezt a képet, az Clary külseje. Rengetegen kérdezték kommentekben más oldalon, hogy most akkor Clary barna lett? Jelentem: nem. Clary haja itt is vörös, ha megnézitek. Nem répavörös, mint pl. a Weasley családé, hanem mahagóni vörös. Ha megnézitek egymás mellett Clary és Isabelle haját, látszik a különbség.
A másik pedig Lily szemöldöke. Amikor kiderült, hogy Lily lesz majd Clary, akkor a legtöbben a szemöldökét kifogásolták, és elindultak a találgatások, hogy vajon kiszedik-e majd neki. Jelentem, nem, Lily szemöldöke - ahogy látjátok - maradt. 


Na jó, Clary miniszoknyája ezzel a csizmával elképesztően dögös. Simán kenterbe veri Isabelle-t, de tényleg.



Magnust keresik. És valahogy ahogy Alec arcára nézek, ahogy keresgél, folyamatosan az jár az agyamban: Nem is sejted te még, hogy magadnak találod meg, nem Clarynek!
És amiről még itt szeretnék írni, az Isabelle. Őszintén szólva, én egyik szereplő kiválasztása után sem voltam túlságosan felháborodva, de valahogy Jemima volt talán az, akit a legkevésbé tudtam elképzelni a szerepében. De ebben a pár másodpercben meggyőzött. Az az arc, az a pillantás, ahogy végigpásztázza a termet. Elképesztő!
És akkor ha már Isabelle, akkor beszéljünk egy kicsit Simonról is. Amikor kiderült, hogy Robert Sheehan lesz Simon, és megláttam róla a képeket... Hát, bár nem háborogtam (mivel amúgy nem vagyok nagy Simon rajongó meg az a felháborodott típus sem, mert bízom a film készítőiben), de nem úgy képzeltem el Simont, ahogy Robertet láttam képeken. De mindenki dicsérte, hogy milyen jó színész. Aztán én is megnéztem a Misfitsben, és valami elképesztő. Aztán jöttek az első képek, rövid hajjal, Simon ruháiban és a szemüvegben. Komolyan mondom, tökéletes! És mivel már azt is tudom, milyen jó színész, szerintem nagyon sokan drukkolnak majd Simonnak is. :D


Ezt a képet már tegnap is kitettem, de muszáj még egyszer. Mert bizony, ott van Cassandra Clare! :D


Amiért ez a kép érdekes. Nézzétek Jace kezét, közvetlenül a szürke póló ujjának vége alatt. Ott van a már elhalványuló rúna, az alkarján pedig a még felhasználatlan. Jól látszik a különbség. 


Kevin rúnáit javítgatják, illetve Lily is ott van a háttérben egy takaróba burkolózva. (Nem csodálom, hogy abban a miniszoknyában fázik. xD) De amin egyszerűen nem tudok elsülni, bár tudom, hogy nincs jelentősége: a szobor. Milyen szobor? Kit ábrázol? És miért hozatta Magnus? Kíváncsi lennék, van-e története. xD


Összességében az Árnyvadászok szerintem zseniálisak ebben a részletben. Ahogy belépnek a buliba, uralják az egészet. Isabelle pökhendi pillantása, Alec szerénysége, Jace, aki teljesen határozott és ura a helyzetnek, Simon, aki mintha nem tartozna tökéletesen a társasághoz (tudom, ő nem Árnyvadász) és Clary, aki határozott céllal érkezett, és rögtön a lényegre tér. 

Egyébként nektek feltűnt az elhangzó rövid párbeszéd első része olyan, mintha kicsit a rajongóknak címezték volna?

- Melyikük ő?
- Őt nem látom.

Bizony, hiába várta valószínűleg mindenki Magnust a legjobban (egyrészt az extrém külső miatt, másrészt azért, mert ő az egyetlen fontosabb szereplő - persze Valentine-on kívül -, akiről még nem láttunk képet), róla nem kaptunk részletet. Tudjuk, hogy készítettek Godfrey-val is interjút, és mivel ez Magnus bulija, nyilván ott van valahol. De egyelőre még húzzák az idegeinket... :D

2 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, milyen jól össze tudtad foglalni a videóban szereplő dolgokat! Én teljesen egyetértek mindennel, szerintem zseniálisak lesznek!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod. :D És igen, szerintem is azok lesznek. :D

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets