Blogger Widgets

2012. október 9., kedd

Jeles nap

Sziasztok!

A mai napon az oldal átlépte a 100.000 látogatást! Ez azt jelenti, hogy az oldalon átlagban naponta 1240 körüli látogatás van. :D

Ez számomra nagyon nagy öröm, és elképesztően büszke vagyok. De természetesen ezzel semmi sem változik, sőt... Nagyon szeretném, ha további ilyen szép jubileumokat is megélnénk együtt. 

Legnagyobb örömömre a visszajelzések is nagyrészt pozitívak az oldallal kapcsolatban. Kértelek titeket, hogy írjatok nekem a forduló alkalmából, ezekből a levelekből idéznék most. :)

Vera írta:

"Úgy találtam rá az oldalra, hogy keresgettem a TMI-ről és egyszer csak megláttam az oldaladat és nagyon örültem, hogy ennyi mindenről írtál benne. Tényleg nagyon érdekesek és megbízhatóak a posztok!!
A kedvenceim azok a kérdezz-felelekes kiírásaid. Tudod.. Jace-szel, Simonnal, ...
Amúgy mindent szeretek benne. Tényleg MINDENT! :D
Meg is látszik, naponta látogatom. :) Facebookon is lájkoltam.
Szóval így tovább!! (:"
Anikó írta:
"Személy szerint imádom az oldalt, mert naponta vannak friss hírek a filmről és a könyvekről, ami nagyon fontos itt, Magyarországon, mert ide alig jut el valami abból ami "odaát" zajlik. :) Egyszóval örülök hogy van ez az oldal. Ja, és hogy hol bukkantam rá az oldalra? Hát a Vörös Pöttyös facebook oldalán. Ők osztották meg, és gondoltam ha már a Végzet Ereklyéivel kapcsolatos, akkor muszáj megnéznem. :D

Sok sikert a blogoláshoz!
Shadowhunters forever :)"

Kati írta:

Nos, az oldalra általad leltem rá, hisz én is nagy rajongója vagyok a könyveknek és a most készülő filmnek is. Minden nap többször is ellátogatok az oldalra, ha tehetem, mert minden fontos pillanatról nyújtasz nekünk egy kis posztot. Én kifejezetten (szerintem nem csak én  ) szeretem a hosszabb, kifejtősebb posztjaidat is. Annyira jó olvasni az írásaidat, mindig felvidulok tőlük, sőt nagyon informált leszek  Egyszerűen fantasztikus! Köszönöm (köszönjük), hogy ennyi időt szakítasz az oldal szerkesztésére, és mindig napra (percre) kész "
Dorka írta:
szóval, először is szeretném elmondani, hogy mennyire hálás vagyok az oldal szerkesztő(i)nek, mert nagyon jó oldal, nélküle már meghaltam volna az unalomban, és persze a TMI hiányban.:) nagyon szeretem a TMI fanartokat, de nekem a legjobban azok a klikkelős játékok tetszettek, nagyon viccesek:)) szerintem a tumblr oldal is nagyon jó, imádom a fanartokat. az oldalra úgy találtam rá, hogy facebook-on megtaláltam a rajongói oldalt, és ugye mindig ha kiraktok/kiraksz valamit, ottvan a link is. egyébként több TMI fan barátom van, ők is sokat böngésznek az oldalon. szerintem így tovább, remek oldal, érdekes tartalommal.:) (bár lehetne egy kicsit több Sizzy) :D  
Dorka leveléhez szeretnék még annyit hozzáfűzni, hogy az oldalt egyedül szerkesztem és írom, természetesen kivételt képeznek azok a filmajánlók, amelyeket ti írtatok és a fanfictionök, bár azoknak csak a linkje kerül fel. Ha valamit nem én írok, azt pedig fel szoktam tüntetni. :) (Mint például az adatlapoknál lesz ez, ha végre felkerülnek már. Lassan őrölnek Deszy malmai... xD)

Szóval összefoglalva különösen köszönöm azoknak, akik írtak nekem, azért is, hogy írtak, és a kedves szavakért is. Nagyon jó volt őket olvasni. :) És mindenkinek köszönöm, aki rendszeresen látogatja az oldalt. :D

Természetesen ezután is azon leszek, hogy az oldal naprakész legyen, minél több infóval és érdekességgel. Hamarosan elkezdenek felkerülni az oldalra a szereplők adatlapjai, és az ünneplésre is van egy meglepim, aminek szerintem sokan fogtok örülni.

És ha már ünneplés, még nem mondtam a lényeget! A jubileumot természetesen megünnepeljük. Nem ma, mert sajnos nekem is dolgos hétköznapjaim vannak. De szombaton nagy ünneplés várható. Lufikkal és rengeteg poszttal! És persze az elmaradhatatlan meglepivel. Addig is nyugodtan írjátok meg, ha van valamilyen speciális kívánságotok arra nézve, hogy milyen posztot szeretnétek szombaton a nagy ünneplésre! Tényleg, örülnék a javaslatoknak, kívánságoknak! :D 

Ja, és kikerült az oldalsó menübe egy új doboz, amelyben az oldal "történetét" találjátok, a fontosabb dátumokkal. :D És már benne van frissen, ropogósan a 100.000-es forduló is. :D

Szóval ne feledjétek:

SZOMBATON ÁRNYVADÁSZ ÜNNEP
MEGJELENÉS KÖTELEZŐ!!!

2 megjegyzés:

  1. Basszus... totál elfelejtettem, pedig én is akartam írni... na mindegy... szerintem is nagyszerű az oldal és csak így tovább Deszy! Köszönöm neked, hogy végre találtam egy friss és naprakész magyar Végzet ereklyéi fanoldalt...:)

    VálaszTörlés
  2. Szia(sztok)! Lenne egy pár ötletem a különleges napunkra:
    Persze a legtöbb a történelem házi közben jött (nálam általában akkor... pff bár máskor jönnének az ötletek) szóval nem mindegyik a legjobb. De azért leírtam:
    - Lehetne például hogy mindenki beküldi a kedvenc árnyvadászos képét (lehet nettről/ saját) és összeszerkesztenénk egy nagy képbe.
    - Lehetne új Katt és húzd. Új helyekkel stb. Persze lehetne, hogy szavazunk, ki mit szeretne benne.
    - Összegyűjtenénk a Youtube-ról a kedvenc fan-made videókat és minél többen írják ugyanazt, az lenne a győztes klip.
    - Mindenki beküld magáról egy képet és ezt szintén összeforrasztanánk. Így mutatnánk meg mennyire szeretjük a TMI-t és hogy van bennünk is közös.


    Egyelőre ennyi jutott az eszembe. Remélem segítettem egy picit. Tudom nem a legjobb, de rövid volt a történelem leckém.
    Am nagyon tetszik a blogod!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets