Blogger Widgets

2012. október 11., csütörtök

Helyszíni riport - Bővebben + További hír

Sziasztok!

Ma ugye végre megkaptuk a beígért meglepetést a Csontváros filmmel kapcsolatban. Tegnap este Josh Horowitz ki is írta, hogy holnap (azaz ma) érkezik.


És meg is kaptuk. Ez alatt már megosztottam a videó Youtube-os verzióját, ha valaki esetleg az eredeti, MTV változatot nem tudja megnézni. De utóbbi kicsit élesebb, szóval ide most azt teszem be:




Amint arra biztosan rájöttetek, a kérdéses jelenetek Magnus partijáról származnak. :) 

Amire érdemes figyelni a jelenetekben:
  • megtartották Clary miniszoknya ruháját, vagyis Isabelle felsőjét
  • vámpírok a háttérben
  • Jamie karján a már elhalványodó, azaz felhasznált rúna végre tényleg jól látható, mellette pedig ott vannak a friss jelek is, feketén
  • Cassie a háttérben (bizony!!! alább képen is)
  • Benne van a hajtű kihúzós rész (http://arnyvadaszvilag.blogspot.hu/2012/10/hajtu-jelenet.html)

Na, itt van Cassie cameo jelenet, amiről már annyit írtam (nagyobb méretért katt!):


Az Cassie a piros keretben. :D

Itt érdemes nézni Simon arcát:


Ez a hajas jelenet. :)


És akkor az átirata annak, amit mondanak:

Lily Collins: Ez tényleg egy olyan történet, ami ugyanannyira a valóságon alapul, mint amennyire fantáziavilágban játszódik. Egyszerre léteznek egymás mellett. Ez sokkal érzelemmel telibb és karakter alapúbb, mint hogy csak az esztétikai szépségről szóljon. Persze a képi megjelenés és a CGI is elképesztő lesz, de nem csak erről szól.

Jamie Campbell Bower: Itt állunk. Körülbelül hajnali három óra van. Nem vagyok a világ legjobb hangulatában, de dolgoznom kell, és még egy kissé s***fejnek is kell lennem...

Kevin Zegers: Nem igazán volt időm túl sokat gondolkozni ezen az egészen. Ami tulajdonképpen jó is, mert így csak beleugrasz valakinek a közepébe, és szórakoztató. Ez teljesen új nekem. 

Jemima West: Nagyon izgatott vagyok, hogy része lehetek. Akkor kezdtem érezni az egészet, amikor tényleg megtörtént. Amikor megkaptam a forgatókönyvet, amikor elolvastam, amikor elkezdtem olvasni a könyveket. Aztán rájöttem, hogy hatalmas dolog, hogy a része lehetek. Nagyon szerencsés vagyok.

Robbie Sheehan: Torontóban kezdtünk el forgatni, és a városban ahová mentünk, mindenhol rajongók voltak, és ránk vártak. Tudod, volt vagy tíz vagy tizenöt jórészt tinilány, akik ránk vártak. Furcsa volt, hogy a kezünkbe nyomták a Mortal Instruments könyvet, és megkértek, hogy írjuk alá. Tudod, az első pár napban azt gondoltam, ez nem az én könyvem, a történet egyetlen szaváért sem vagyok felelős. Szóval elég furcsa volt. De megcsináltam. Néhány könyvre még melleket is rajzoltam.


És még mindig nincs vége a jó híreknek, ugyanis az MTV még többet ígér:

Nézzetek vissza még az MTV News oldalra további exkluzív Csontváros tartalomért. Az elkövetkező hónapokban bemutatjuk majd a film színes egyéniségeit (beleértve Magnust is), és egy Cassandra Clare interjúval is készülünk. (Még egy bizonyíték: http://arnyvadaszvilag.blogspot.hu/2012/10/ujabb-bizonyitek-hogy-meg-tobb-jon.html)

Fanartok a jelenettel kapcsolatban a következő posztokban! :D

És egy kis kiegészítés: http://arnyvadaszvilag.blogspot.hu/2012/10/sziasztok-ebben-posztban-nehany-kepet.html   A videó képekben, szöveges kiegészítéssel: érdekességekkel, amire érdemes figyelni, és saját véleménnyel. :)

4 megjegyzés:

  1. Jaaajjjj, de jóóóó!:):):) Végre egy icurka-picurka jelenet!:D:D:D
    És mind olyan jól néznek ki!:) Köszi a fordítást!!!!:)
    Jah, és hajrá MTV!!! Még, még, méééééég kéééreeeeekkkk részleteket!:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, egyetértek. :D
      Egyébként pedig szívesen. :D

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets