Blogger Widgets

2012. szeptember 2., vasárnap

Zaklatás a forgatáson

Ezt a cikket nem én írtam, hanem a TMISource rajongói oldal, én csak lefordítottam egy részét. De minden szavával egyetértek. 


A The Mortal Instruments: Csontvárost két hete forgatják Torontóban és Hamiltonban, és a rajongók odautaznak, csak hogy láthassák, ahogy kedvenc könyvük életre kel.

A rengeteg rajongóról, akik kilátogatnak a különböző helyszínekre csupa pozitív visszajelzés érkezett a stábtól és a szereplőgárdától, amiért hagyják, hogy a forgatás a maga útján haladjon.

Mind a stáb, mind a szereplőgárda szakít időt arra, hogy beszélgessen a rajongókkal és megköszönjék, amiért kimentek a forgatásra.

És a folyamat során a rajongók eddig mindig tisztelettel fordultak a stáb és a szereplőgárda felé.

De azután, ami pénteken történt Hamiltonban a Hotel Dumort jelenet forgatása alatt, úgy éreztem, fel kell vázolnom a helyzetet, amitől szó szerint hányingerem van.

CanadaGraphs – aki saját állítása szerint sem rajongó – kiment a forgatásra azzal a céllal, hogy autogramot szerezzen Lily Collinstól és Lena Headeytől, és képeket készítsen a forgatásról.

Miután sorozatban többször megkérték, hogy ne fotózza a jeleneteket, ez a személy megtagadta a szabályok betartását és folytatta. És ez a személy zaklatta a stábot, hogy aláírást szerezzen Lilytől, és amikor mind Lily, mind a stáb nemet mondott, még több képet készített, amíg Lily nem adott neki autogramot.

A stáb pontosan azt a viselkedést nem tudja tolerálni, amit CanadaGraphs mutatott, aki nem csak nem tisztelte és zavarta Lilyt és a stábot a forgatás alatt, de a film biztonsági szabályait is áthágta.

Ez a személy nagyon spoileres képeket is közölt a Hotel Dumort jelenetről.

Nos, mint a könyvsorozat rajongói kívülről tudjuk a történetet – a Hotel Dumort jelenetet is beleértve –, de azt gondolom, sokak nevében beszélek, amikor azt mondom, hogy valamilyen szinten legalább meglepetést szeretnék, amikor először megnézem a filmet.


A cikk még tovább folytatódik, gyakorlatilag új információ már nincs benne, de ha valaki szeretné elolvasni, itt megteheti: http://tmisource.com/2012/09/01/harassment-on-the-the-mortal-instruments-city-of-bones-set/#more-11169

A kérdésem hozzátok a következő:
Szeretnétek, hogy ennek ellenére kitegyem a képeket vagy nem?   
(Egyet már kitettem, az ez alatti Robertest, mert akkor még nem ismertem a történetet.)

7 megjegyzés:

  1. Rakd ki a képeket, én kíváncsi vagyok! :))

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez igencsak nagyon nagy illetlenség volt ettől a bizonyos személytől, de ennek ellenére én is kiváncsi vagyok a képekre!

    VálaszTörlés
  4. szerintem meg épp úgy kéne támogatni azt a célt, hogy ilyen ne forduljon elő többet, hogy nem rakjuk ki a képeket; mert ha mégis azt tennénk csak terjesztenénk őket és azt támasztanánk alá, hogy nekünk ezzel nincs problémánk. így is annyi más képet kapunk máshonnan, teljesen el vagyunk kényeztetve. (nem beszélve arról, hogy tényleg zavarta(!) a forgatást, a színészeket... tehát nem nekünk tett jót ezzel az egésszel, pláne, ha a stáb később arra vetemedik, hogy az ilyen akciók után nem lesz ennyire közlékeny és nyílt a rajongók felé.) természetesen én is kíváncsi vagyok, de szerintem okosabb nem kirakni a képeket. legalább tényleg lesz meglepetés a filmben és majd akkor ámulunk meg bámulunk - mert biztosan remekül kitalálták az egészet!
    Nii voltam:)

    VálaszTörlés
  5. Utána néztem ennek a Canadagraphs...hát ehhez már tényleg pofa kell amit művel.
    Egyetértek Niivel. Elvagyunk kényeztetve + azért a film is akk lesz élvezhető, ha nem láttunk mindent, csak a film vásznon.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets