Blogger Widgets

2012. szeptember 5., szerda

Rajongói beszámoló a 11. napról

Humility beszámolója


2 óra körül érkeztem meg a forgatás helyszínére, és nem volt egy színész se a helyszínen, mivel csak 5 óra körül kezdtek el forgatni, én pedig csak 4-ig tudtam maradni. Szomorú. De találkoztam pár másik rajongóval. :)

Amíg vártunk egy kávézóban az eső miatt, láttuk Jace dublőrét elsétálni. És csináltam pár képet is a forgatással kapcsolatos dolgokról. Magáról a könyvesboltról nem tudtam képet készíteni, mert 3 rendőr volt ott egész idő alatt, és az volt az érzésem, hogy ha fényképezni próbálnék, lecsuknának.

Annyit viszont mondhatok, hogy a hely, ahol forgattak, teljesen olyan volt, mint amilyennek elképzeltem. Volt egy csomó kerítés a környékén, és gondoltuk, hogy ez Luke háza. És mind tudjuk, hogy a könyvben Jace és Clary átmásznak a kerítésen, hogy bejussanak, aztán felbukkan Simon, aki előtte ott bujkált. És a könyvesbolt a ház mellett van. A könyvesbolt nagyon jól néz ki abból, amit láttam, amikor elsétáltam mellette. És volt mindenféle antik dolog. Alig várom, hogy lássam a moziban!

Miután vetettünk egy pillantást a házra és a könyvesboltba, sétálgattunk a környéken, és volt egy csomó NYC taxi az úton. Láttuk Luke zöld kocsiját is, pár kombit, egy motort. Láttunk egy boltot is, aminek Pandemonium volt a neve. Vicces, nem? Az utcán tökéletesen látszott, hogy a TMI filmhez készült. Habár nem maradtam sokáig, és egy szereplőt sem láttam, elég társaságot jelentett a stáb is. Mint mindig lenyűgözőek voltak és nagyon kedvesek velünk, még úgy is, hogy legalább háromszor körbe sétáltuk az egész részt. De azt kívánom, bár tovább maradhattam volna, mert Aidant, Lilyt és Jamie-t alig egy órával azután látták, hogy eljöttem. Milyen szerencsétlen vagyok! De hát, itt lesznek novemberig, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets