Blogger Widgets

2012. szeptember 4., kedd

Magyar filmes hírek - Avagy Martin válaszolt a tweetemre!!!

Sziasztok!

Martin Moszkowicz a mi producercsodánk. Annyi infóval lát el minket, amivel nagyon kevesen. Tegnap már posztoltam, hogy egy spanyol rajongó rákérdezett a spanyol premierre. A beszélgetés végül folytatódott még a német premierrel, mire egy kissé általánosabb választ is kaptunk.


Azaz a film Németországban is 2013 augusztusának utolsó hetében érkezik, a legtöbb országgal egy időben.

De nem csak a németek kérdeztek rá a filmre. Én is. Hiszen egyelőre semmi hírünk nem volt róla, hogy mi van a film magyar jogaival. Még az sem volt biztos, hogy láthatjuk-e moziban a filmet. Nos, Martin válaszolt a tweetemre!!! Íme:


Azaz pont az volt a kérdés, hogy tud-e valamit a magyar jogokról, és hogy LÁTHATJUK-E A MOZIKBAN A FILMET MI IS?

A válasz pedig: Igen.

Szóval lesz nálunk is a mozikban! Éljen-éljen! A nap híre, ha engem kérdeztek. :D

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jóóóó :))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Hát ennek nagyon örülök...:)
    Ennek ellenére remélem, hogy nem lesz olyan nagy divatőrület körülötte majd, mint a Twilight esetében, nem akarom, hogy ez elrontsa az egészet... mikor lesz már augusztus 23.?????:)))

    VálaszTörlés
  3. Ja és azt elfelejtettem, hogy milyen jó fej ez a pasas, hogy válaszolt, mikor gondolom ezernyi más tweet-et is kap... szeretem ezt a castot és az embereket, akik velük dolgoznak, olyan jó fejek és közvetlenek...:)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets