Blogger Widgets

2012. szeptember 6., csütörtök

Cassie a CP2 végéről

Sziasztok!

Cassie két kérdésre is válaszolt, amit a Clockwork Princess végével, egyszersmind az Infernal Devices sorozat végével kapcsolatban tettek fel neki.


Helló, Cassie! Azt hiszem, hogy ez olyasmi, aminek a tudása létfontosságú számunkra, mielőtt olvassuk a Clockwork Princesst. Sírtál a könyv bármelyik pontján, amikor írtad?

A válasz:

Igen. És a frusztráció miatt sokszor vertem is a fejem az asztalba, bár ez veletek valószínűleg nem fog megtörténni.


És a másik:


A Clockwork Princess végét boldognak tartod, vagy több csomagnyi zsepivel fogunk üldögélni és folyó orral, a sok érzelem miatt?

A válasz:

Nem lehet egyszerre boldog és érzelmekkel teli?

Azt gondolom, keserédes. Azt hiszem, egy ilyen típusú történetnél lennie kell veszteségnek, és a komoly fajtából. Azt gondolom, hogy ha úgy mutatod be a halhatatlanságot, mint egy ajándékot, aminek ára van, akkor látnod kell az árát. Azt hiszem, hogy felveszed a történet eddigi fonalát, még ha nem is tudod, hogy pontosan mi fog történni a végén, azt sejtheted, hogy milyen tematikára épül a vége. 


Na, és akkor hadd mondjam el a saját véleményem. NEEEEEEEEEE! Mert ha ez azt jelenti, amire gondolok, és amire már eddig is számítottam, és most megerősítette Cassie-t, akkor én nagyon fogok bőgni a végén, az tuti.

5 megjegyzés:

  1. Hát na ne! Nekem is van egy sejtésem :'(

    VálaszTörlés
  2. Ha olyan lesz, amire én gondolok, akkor... :(

    VálaszTörlés
  3. Nem szeretem a keserédes befejezéseket...
    Most olvastam el az Éhezők Viadalának utolsó részét és háááttt...
    Padlót fogtam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, mit érzel. Azon én is sokkot kaptam.
      De gyönyörű az epilógus, ha ez vigasztal. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets