Blogger Widgets

2012. szeptember 12., szerda

Itt az első CoHF részlet!

Sziasztok!

Megérkezett az első CoHF részlet Cassie-től, méghozzá egy olyan dologról, amiről múltkor már kaptunk egy kis infót.

Mindenkinek mondanám, hogy spoiler!!! Nagyon spoiler!!! Ha még nem olvastam az Elveszett Lelkek Városát.

SPOILER!!! Én szóltam.


"Alec hitetlenkedve nézett le az összetört darabokra. - Széttörted a TELEFONOM.
Jace megvonta a vállát. - A pasik nem hagyják más pasiknak, hogy pasikat hívogassanak. Oké, ez most rosszul jött ki. A barátok nem hagyják a barátaiknak, hogy az exeiket hívogassák. Komolyan. Le kell állnod. 
Alec dühösnek tűnt. - Szóval ezért összetörted az új telefonomat? Köszi. 
Jace nyugodtan mosolygott, és lefeküdt a fűbe. - Nincs mit."

4 megjegyzés:

  1. Szegény Alec, én annyira sajnálom, habár Magnus-t is megértem, annak ellenére, hogy szerintem egy kicsit túlreagálta... de remélem, hogy az utolsó könyvben újra összejönnek, komolyan jobban szurkolok értük, mint bárki másért!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, szerintem Magnus nem csak erre reagált, hanem arra az egész különbségre, ami közéjük állhat. Ez csak az utolsó csepp volt. :(
      De amúgy egyetértek, én is nekik szurkolok a legjobban. De nem tudom, mi lesz a dolog vége...

      Törlés
  2. Jajj de messze van még 2014...:/

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets