Blogger Widgets

2012. augusztus 4., szombat

Parabatai

 
 





10 megjegyzés:

  1. Ők kik? XD lehet, h le vagyok maradva, de csak Jacet, Alecet és Luket ismerem fel! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor mondom sorrendben:

      Will és Jem
      Stephen Herondale és Robert Lightwood
      Valentine és Luke
      Alec és Jace
      Julian és Emma (TDA, ez még nem jelent meg, de tudjuk, hogy a főszereplők ők, és parabatai pár)

      :D

      Törlés
  2. Mondjuk én még csak az Angyalt olvastam a Pokoli szerkezetekből, ám mégis úgy érzem, hogy Will és Jem között sokkal szorosabb a kapcsolat, sokkal jobb Parabatai-k, mint Jace és Alec... Will-t ki nem állhatom, de mikor Jem-el van, akkor teljesen más, imádom kettejük jeleneteit, ők tényleg törődnek egymással és szeretik a másikat... most kövezzetek meg, de én ezt a nagy kötődést soha nem éreztem Jace és Alec között... persze Alec mindig próbálkozott, de Jace legtöbbször nem foglalkozott vele...
    nem tudom megmagyarázni igazából, de kettejük között nem érzem ezt a nagyon különleges kapcsolatot, mármint Jace Isabelle-l is kb. ugyanannyit foglalkozik, mint Alec-cel...
    Na mindegy, egy kicsit elkalandoztam, nem akarok itt hosszú sorokon át erről elmélkedni...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, értem, mire gondolsz. Én is kicsit így érzem, de...
      Van itt egy hatalmas de.
      Will és Jem alapból mások, mint Jace és Alec, és más korban is élnek.
      Willnek megvan az oka, amiért alapból beszólogat mindenkinek (majd a CP-ből megtudod), és hogy csak Jemmel normális. Nyilván szereti is, de más oka is van rá. És majd meglátod, alapvetően Will nem ilyen. Ő egy összetört lélek, aki ezzel a viselkedéssel csak védekezni próbál.
      Ezzel szemben Jace (persze, vannak lelki sérülései neki is) alapból ilyen. Ő természetéből fakadóan egoista kissé és szarkasztikus.
      És míg Jem az a nyugodt, visszahúzódó típus, addig Alec - bár kicsit hasonlít Jemre - más alkat.

      És ami a kort illeti. Jem és Will korában ritkább volt az olyan szoros kötelék két nem családtag között, mint a mai korban. Így ha az ottani kapcsolatokhoz mérten nézed, Will és Jem szoros kapcsolata jobban kitűnik. Abban a világban, ahol Jace még Izzy kezét sem foghatta volna meg anélkül, hogy felháborodást keltsen...

      Szóval ezt a dolgot azért elég nehéz így összehasonlítani. Én is úgy érzem, hogy mintha Will és Jem között erősebb lenne a kapcsolat, de ennek az az oka, hogy ők is mások. Egy összetört Will (olvasd el a CP-t) és haldokló Jem. Két elveszett ember. Jace és Alec alapból jobb helyzetből indulnak. :) Már csak azért is, mert nekik mások is vannak, akiket szerethetnek. :)

      Törlés
    2. Hát ebben van valami, értem amit mondasz, és lehet tényleg azért érzem a különbséget mert más-más korban játszódik a történet, meg minden... meg hát a karakterek is mások...
      És hogy Will alapból nem ilyen bunkó? Hát igen erre gondoltam már, hiszen az ilyen bunkó karaktereknek általában mindig van valamilyen "tökéletes" magyarázatuk a viselkedésükre... bár nem tudom most elképzelni milyen tökéletes magyarázata lehetne arra, amit leművelt szegény Tessa-val és mindenki mással...
      majd olvasni akarom a könyvet, de csak ha megjelenik magyarul... addig meg még várnom kell sajnos... :)

      Törlés
    3. Higgy nekem! Van rá magyarázata. :) Szegénykém, nekem sír érte a szívem. Ezért is mondom mindenkinek, hogy amíg nem olvasta végig a CP-t, ne ítélje el Willt. :)
      És van rá egy kis utalás ám az Üvegvárosban. :P De mindenki csak utólag veszi észre. :D

      Törlés
    4. Ha majd elolvasom a könyvet, akkor majd meglátjuk változik-e róla a véleményem... (bár kétlem!!) Will nekem egyszerűen már sok, Jace-t még valahogy tudtam tolerálni, de Will-t már nem megy...:(

      Törlés
  3. Hol van utalás az Üvegvárosban?((:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "A fiú arca szinte ragyogott a mosolytól, és Clary érezte, hogy eláll a lélegzete. Éveken át rajzolta a saját képregényét, egy mesét a király fiáról, akit elátkoztak, ezért mindenki meghalt, akit megszeretett. Clary mindent beleadott, hogy megálmodja a romantikus és titokzatos herceget, most pedig itt állt előtte – ugyanaz a világos bőr, ugyanaz a kusza haj és olyan sötét szempár, hogy az írisz egybeolvadni látszik a pupillával. Ugyanazok az erős arccsontok, ugyanazok a szemet árnyékoló hosszú pillák."

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets