Blogger Widgets

2012. augusztus 2., csütörtök

És végre teljes! :D

 
 


10 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Ez nagyon nagyon tetsziiik*-*
    Tudsz ilyet csinálni a felnőttekből is? Vagy majd Valentine után??:$$$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én csinálom ezeket, netes gyűjtés. És hozzájuk kevés van, általában amiben benne vannak, abban ott vannak a fiatalok is. De majd keresgélek.
      De Valentine majd biztos megdobja az ilyeneket. :D

      Törlés
  2. Mikor lesz Valentinünk?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó kérdés. Senki sem tudja, de mivel 15-e körül kezdődik a forgatás, minden bizonnyal hamarosan. :)

      Törlés
  3. Éppen ideje lenne....annyira örülnék ha Mihael Fassbender lenne :(((( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülnék, de sajnos kevés rá az esély. :(

      Törlés
    2. hááááááááááááááááááááát!!! (jó tudom, h háttal nem kezdünk mondatot, de akk is!) szerintem nem ő lesz... bár illene rá a szerep, de tudtommal most az Assassin's Creed film Altair szerepére gyúr!!! legalábbis szeretném, ha ő játszaná Altairt... szal szerintem kezdjünk új Valentin után nézni vagy reménykedni! XDXDXD

      Törlés
    3. Hááát... xD Igen, mondtam, és Cassie is, hogy nagy eséllyel nem ő lesz, mert elfoglalt.

      Törlés
  4. Igen,pedig ő annyira jó lenne....*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy találnak valami jó színészt a szerepre. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets