Blogger Widgets

2012. július 30., hétfő

Csontváros idézetek


CSONTVÁROS IDÉZETEK
spoilert tartalmazhat!


"A fiú soha többé nem sírt, és sosem felejtette el, amit megtanult: szeretni egyet jelent a pusztítással, akit pedig szeretnek, az elpusztul."

"Lehet, hogy a szelídek öröklik a földet, de jelenleg az öntelteké."

‎"Nem menthetsz meg másokat, amíg nem mented meg saját magadat."

‎"Ahol szerelem van, gyakran megjelenik a gyűlölet is. Létezhetnek egymás mellett."

"Azt mondják, a szánalom keserű dolog, de jobb, mint a gyűlölet."

"Ha csak félig figyelsz rám, az még mindig jobb, mintha bárki más teljesen."

‎"A legszörnyűbb dolgokat a férfiak éppen a szerelem nevében teszik."

‎"Ha feleolyan humoros lennél, mint amilyennek gondolod magad, fiacskám, akkor kétszer olyan humoros lennél, mint amilyen vagy."

„– Jézusom! – kiáltott fel Luke.
– Á, igazából csak én vagyok – mondta Simon. – Bár már többen mondták, hogy elképesztő, mennyire hasonlítunk.”

„– Sajnos, Rév Asszonya, én maradtam az én egyetlen igaz szerelmem.
Dorothea erre harsányan felnevetett. – Legalább – mondta – nem kell tartanod a visszautasítástól, Jace Wayland.
– Nem feltétlenül van így. Időnként nemet mondok magamnak, hogy érdekesebb legyen.”

„– [..] Hodge küldött, hogy ébresszelek fel. Igazából felajánlotta, hogy ő maga jön, de ha már hajnali öt van, gondoltam kevésbé rágsz be, ha valami szépet látsz.
– Mármint téged?
– Mi mást?”

„– Mi ez? – robbant ki belőle, miközben Claryről a társaira pillantott, mintha ők tudnák, hogy került oda.
– Egy lány – mondta Jace, aki lassan összeszedte magát. – Nyilván láttál már lányokat, Alec. A húgod, Isabelle is lány.”

„– Aztán meg – tette hozzá Simon –, azt is el akartam mondani neked, hogy újabban szívesen veszek föl női ruhákat. Meg lefeküdtem anyukáddal. Gondoltam, jobb, ha tudod.”

„A barátod versei rettenetesek. Olyanok, mintha megevett volna egy szótárt, aztán véletlenszerűen elkezdte volna felöklendezni a szavakat.”

„Ez csodálatosan hangzik – gondolta Clary – Csak te, a kómában fekvő feleséged, a sokkos állapotban lévő fiad, meg a lányod aki utál mint a szart. Nem is szólva arról, hogy a gyerekeid a jelek szerint szerelmesek egymásba. Hát igen, ez ám a nagy családi boldogság.”

„Az emberek olyan ostobák! Van valamijük, ami mindennél többet ér, és alig vigyáznak rá. Eldobják maguktól az életet akár pénzért, akár zacskóba csomagolt porokért, akár egy idegen elragadó mosolyáért.”

„Attól, hogy egy elektromos angolnát gumikacsának nevezel, még elektromos angolna marad, igaz? És isten óvja meg azt a szerencsétlent, aki úgy dönt, hogy megfürdik azzal a gumikacsával.”

„A fiú soha többé nem sírt, és sosem felejtette el, amit megtanult: szeretni egyet jelent a pusztítással, akit pedig szeretnek, az elpusztul.”

„Fiatal vagy még. (...) A múlt semmit sem jelent neked. Nem jelent egy másik országot, mint az öregeknek, de nem jelent rémálmokat sem, mint a bűnösöknek.”

3 megjegyzés:

  1. Clary mozdulatlanná merevedett döbbenetében. – Simon?
    - Te jó ég! – szólalt meg kedveszegetten Jace. – Én meg már azt reméltem valami érdekeset találtam

    VálaszTörlés
  2. Ahogy igazából szólítani szeretnélek, az sokkal kevésbé tűri a nyomdafestéket, mint a neved.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets